شناسهٔ خبر: 67648625 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

وضعیت مطلوب همراه اول و شکستن رکورد فروش ماهانه

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ارزش مارکت حوالی ۳۵ هزار میلیارد تومان و P/E حوالی ۵.۷ رکورد فروش ماهانه را باز هم شکست به طوری که فروردین ماه ۴۹۶۵۰ میلیارد ریال و اردیبهشت ۵۲۰۶۵ درآمد فروش و ارائه خدمات داشت. حال در آخرین گزارش ماهانه موفق به فروش ۵۲۹۸.۵۱ میلیارد تومانی در خرداد ماه ۱۴۰۳ شد که نسبت به مشابه سال قبل ۳۹.۱۵ درصد افزایش داشت. در ۱۲ماهه ۴۹۵۶۶۴ میلیارد ریال فروش و درآمد داشت و فروش کل شرکت در ۳ ماهه سال ۱۴۰۳به رقم ۱۵۴۷۰.۰۷ میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل۴۵.۷۸ درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، فروش شرکت طی سال های اخیر به طور مستمر روندی صعودی داشته است. این موضوع نشان می‌دهد شرکت در حفظ سهم بازار و افزایش نسبی آن موفق عمل کرده و همچنین برای حفظ جایگاه خود در بازار به عنوان بزرگترین اپراتور کشور، در ارائه خدمات جدید پیشرو بوده و برنامه های بلند مدتی دارد. این مهم طی سال‌های اخیر طریق سرمایه‌گذاری بر روی باند پهن انجام شده و شرکت در تلاش است تا با توسعه خدمات خود بر بستر دیتا رشد قابل توجهی در درآمد خود ایجاد نماید.

شرکت ارتباطات ایران با هدف گسترش فضای کسب‌وکار، ایجاد فرصت‌های نوین و بهره‌گیری از منابع و ظرفیت‌های موجود در تقویت کسب وکار، اقدام به سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و یا ایجاد شرکت‌های زیر کرده است.

تحلیل تکنیکال همراه اول:

همراه از دید نموداری قبل از سال ۹۹ یک دیامتریک الماسی صعودی را تکمیل کرد و از ۱۲۸۰ در نمودار تعدیلی لگاریتمی ریزش را همراه بازار سرمایه آغاز نمود. یک دیامتریک تحت عنوانA تا کف ۳۲۵ تومان در اواخرسال ۱۴۰۱ رخ داد و سپس الگوی زمانبر دیگری که صعودی است در حال تکمیل است تا B را شکل دهد.

خود B میتواند در سناریویی فلت باشد . در این صورت A یک رشد تا محدوده ۶۴۰ تومان بوده و سپس از اردیبهشت سال ۱۴۰۲ بی از B هستیم. بی میتواند در یک سناریو ترکیبی شکل گیرد و حال در سی ازY باشیم.

در این صورت با حد حمایت ۳۸۰-۳۶۵ همراه می تواند جذابیت داشته باشد و از لحاظ زمانی اواخر تیر و یا ابتدای ابان ماه شروع حرکت شارپ‌تر C از B خواهد بود.

وضعیت مطلوب همراه اول و شکستن رکورد فروش ماهانه

برچسب‌ها:

نظر شما