شناسهٔ خبر: 67647633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای شهر بوشهر:

سرعت اجرای پروژه‌های عمران شهری در بوشهر افزایش یابد

بوشهر- عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: انتظار می‌رود با تلاش مضاعف شاهد افزایش سرعت اجرای پروژه‌های عمران شهری در بوشهر باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح شنبه در بررسی طرح‌های عمران شهری بوشهر با تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری بوشهر اظهار کرد: در گرمای طاقت‌فرسای تابستان بدون وقفه شاهد خدمت‌رسانی در سطح شهر هستنیم.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه طرح‌های مهمی در بخش عمرانی شهرداری بوشهر در حال اجرا است افزود: طرح‌های عمرانی باید بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی با انتقاد از روند کند اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی در شهر بوشهر به سبب اینکه به تعداد محدودی پیمانکار با شهرداری همکاری می‌کنند و برخی از آنها همزمان چند پروژه برعهده دارند و به دلیل محدودیت امکانات و نیرو باعث کندی روند اجرایی پروژه‌ها شده است.

برزگرزاده خاطر نشان کرد: از شهرداری بوشهر درخواست می‌شود در کمیته ارزیابی پیمانکاران قبل از واگذاری پروژه عمران شهری به پیمانکاران شرایط فنی، توانمندی و امکانات آنان احراز کند که در زمان اجرا با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر مثل خیابان شهدا که در مرکز شهر است و با کسب‌وکار مغازه‌داران و رفت‌وآمد شهروندان مواجه است باید به گونه‌ای شرایط پیمان دیده شود که حتی به‌صورت سه شیفته کار انجام شود تا در کمترین زمان ممکن پروژه به اتمام برسد.

نظر شما