شناسهٔ خبر: 67647314 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راهپیمایی در ۴۰ شهر مغرب در حمایت از غزه

شهروندان مغربی با برگزاری تظاهراتی گسترده سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان مغرب با برپایی 102 تظاهرات و تجمعات ضد صهیونیستی در 40 شهر این کشور، سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه را محکوم کردند.

.

این تظاهرات که دعوت تشکل غیردولتی « هیئت مغرب برای یاری امت» برگزار شد، شرکت کنندگان در آن شعارهایی در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی سر دادند.

به نوشته روزنامه القدس العرابی، مغربی‌ها جمعه ها را «روز خشم » علیه جنایات رژیم صهیونیستی نامیده‌اند و در چهلمین جمعه پیاپی ( دیروز ) تداوم نسل کشی ساکنان غزه توسط نظامیان این رژیم را محکوم کردند.

هیئت مغرب برای یاری امت در بیانیه خود تاکید کرد: مردم مغرب سکوت رسمی مجامع بین‌المللی در قبال کشتار وحشیانه ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و این در حالی است این جنایت در مقابل چشم جهانیان رخ می‌دهد.

شهروندان مغربی با حمل پرچم‌های فلسطین، پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها شعارهایی در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت جنایات نظامیان صهیونیستی نوشته شده بود.

از زمانی که ارتش رژیم اسرائیل نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده مردم مغرب هر هفته در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات ضد صهیونیستی برپا می‌کنند.

در جریان حملات وحشیانه نظامیان صهیونیستی به نوار غزه ده‌ها هزار فلسطینی شهید و مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /

نظر شما