شناسهٔ خبر: 67647096 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای اجرا در تالار حافظ؛

بازیگران فصل جدید اجراهای«زیگموند» معرفی شدند/ آغاز پیش‌فروش بلیت

فریبرز دارایی

بازیگران فصل جدید اجراهای عمومی نمایش «زیگموند» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا در حالی معرفی شدند که مرحله پیش‌فروش بلیت روزهای آغازین این پروژه نمایشی نیز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه ای پروژه، بازیگران فصل جدید اجراهای عمومی نمایش «زیگموند» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهرداد کوروش نیا در حالی معرفی شدند که مرحله پیش فروش بلیت روزهای آغازین این پروژه نمایشی نیز طی روزهای اخیر آغاز شده است.

شهروز دل افکار، بهروز پناهنده و فرنوش نیک‌اندیش هنرمندانی هستند که در فصل دوم اجراهای عمومی نمایش «زیگموند» به ایفای نقش می‌پردازند.

حسین شاه‌علی مجری طرح و مشاور کارگردان، امیر دلفانی مدیرتولید و برنامه‌ریزی، محمد سرگلزایی، حسام فیروزی و محمد عراقی مشاوران علمی، محمدرضا باقری‌نژاد، ابوالفضل کردی، ایلیا درگاهی، مجید یاراندی‌پور گروه کارگردانی، الهام شعبانی طراح لباس، مهیار علیزاده موسیقی، فرزاد هدایت طراح صحنه، جلال امیری‌مرند طراح و مجری گریم آقایان، شبنم عزیزخانی مجری گریم بازیگر خانم، امین شریفی طراحی و ترکیب صدا، مقداد صفری طراح نور، سعید مومنی طراح تصویر، محمدصادق زرجویان طراح گرافیک، شیدا پیروی طراح حرکات موزون، همایون تمدن عکاس، جاوید علیپور و فرزین شکاری ساخت تیزر و موشن‌گرافی، محسن بیده مشاور فضای مجازی، هستی مقدم منشی صحنه، آرمان اسماعیلی دستیار نویسنده، ترانه دمساز روابط بین‌المللی و گروه صحنه، پارمیدا کوروش‌نیا دستیار طراح لباس، حسین پناهی خیاط، کاوه عابدین ضبط استودیو صدا، علیرضا سعیدی و علی حیدری روابط عمومی گروه اجرایی نمایش «زیگموند» را تشکیل می‌دهند.

نمایش «زیگموند» که از جمله آثار نمایشی موفق و پرمخاطب تئاتر پایتخت در ماه‌های گذشته بوده ، داستان کابوس‌های ۲ روز پایانی زندگی زیگموند فروید فیلسوف و پدر علم روان‌کاوی و نظریه‌پرداز تاثیرگذار قرن بیستم از نگاه مهرداد کوروش‌نیا است که این بار با ارائه تغییراتی در گروه بازیگران و گروه اجرایی پیش روی مخاطبان قرار گذاشته می شود.

مهردادکوروش نیا از جمله نویسندگان و کارگردان فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که طی سال های گذشته آثاری چون «آخرین نامه»، «قرار»، «مونس»، «کابوس یک رویا»، «درخت ها»، «آقا لیلا»، «آواز ستاره ها»، «مسیح» و «خواستگاری» را در مقام کارگردان به صحنه برده است.

این هنرمند علاوه بر فعالیت در حوزه تئاتر و دریافت جوایز مختلف از جشنواره های معتبر تئاتری، در حوزه تدریس و تالیف کتاب های آموزشی نیز فعالیت های مستمری دارد که از آن جمله می توان به تالیف کتاب « نردبان شخصیت - روان شناسی شخصیت در درام» و انتشار مجموعه ویدئوهایی آموزشی در همین رابطه اشاره کرد. این در حالی است که نویسندگی و کارگردانی فیلم «بی آبان» و نگارش فیلمنامه سریال های « ممنوعه» به کارگردانی امیرپورکیان، «کرگدن»به کارگردانی کیارش اسدی زاده، «دیو و ماه»به کارگردانی حسین قناعت و فیلم های سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی ها و «آغوش» به کارگردانی بهروز شعیبی از جمله فعالیت های کوروش نیا در عرصه سینما و آثاری تصویری است.

فصل دوم اجراهای عمومی نمایش «زیگموند» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش نیا از ۳۱ تیر ساعت ۲۰ در تالار حافظ (از مجموعه های تحت پوشش بنیاد فرهنگی هنری رودکی) به صحنه خواهد رفت و علاقه مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.

نظر شما