شناسهٔ خبر: 67647028 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزینه جذاب: میلان به دنبال ستاره آلمان

مدیران میلان به دنبال جذب نیکلاس فولکروگ در پنجره تابستانی پیش‌رو هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"،  مدیران میلان به صورت جدی در تلاش هستند که بتوانند این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند و بازیکنانی که مد نظر سرمربی جدیدشان است را به خدمت بگیرند و پیش از این شایعات بسیاری درباره جذب آلوارو موراتا از سوی این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به گوش رسیده است.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی مدعی شده‌اند که حضور موراتا در این تیم با توجه به بند فسخی که در قراردادش با اتلتیکو مادرید وجود دارد قطعی است و توافق اولیه و شخصی هم با این بازیکن صورت گرفته و او پس از بازی فینال یورو ۲۰۲۴ به صورت رسمی به این باشگاه خواهد پیوست. 

2050855

اما به نظر می‌رسد که بلندپروازی مدیران میلان برای تقویت خط حمله این تیم با جذب موراتا به پایان نمی‌رسد و آنها آماده هستند که پیشنهادی را هم به یکی از بازیکنانی ارائه کنند که عملکرد خوب و قابل قبولی در یورو ۲۰۲۴ داشت و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. 

اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده است که میلان به دقت شرایط فولکروگ را در نظر دارد و پیش‌بینی می‌کند که او در سن ۳۱ سالگی احتمالا آماده جدایی از دورتموند و کسب تجربه جدید در رقابت‎‌های سری آ ایتالیا است. او پیش از این در وردربرمن حضور داشت و تجربه بازی خارج از بوندسلیگا را ندارد و همین باعث شده است که شانس میلان برای جذب او افزایش پیدا کند.

نظر شما