شناسهٔ خبر: 67645279 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مذاکرات مثبت پرسپولیسی‌ها با العلمود؛ مدافع جدید کیست؟

سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع مراکشی هستند.

صاحب‌خبر -

 پرسپولیس هنوز در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده و توافق با مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر برای ادامه همکاری، مهم‌ترین دستاورد سرخ‌پوشان پایتخت در بازار تابستانه محسوب می‌شود. در این میان البته تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس بر این بوده که بتوانند طلسم ثبت اولین خرید تابستانی را بشکنند، اما فعلاً تلاش‌هایشان راه به جایی نبرده و عدد صفر در مقابل شمار بازیکنان ورودی پرسپولیس در بازار تابستانه خودنمایی می‌کند.

وحدت هنانوف در کنار مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی و البته احتمالاً علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن از جمله بازیکنانی هستند که از پرسپولیس در بازار تابستانه جدا شده و می‌شوند، اما فعلاً جانشینی برای آن‌ها خریداری نشده است. یکی از مهم‌ترین معضلات سرخ‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، تقویت سمت راست خط دفاعی تیم‌شان است که با جدایی وحدت هنانوف و دانیال اسماعیلی‌فر، عملاً دستِ خوان کارلوس گاریدو بسته شده و این سرمربی اسپانیایی به جز علیرضا باباییِ جوان، گزینه دیگری برای حضور در سمت راست خط دفاعی تیمش ندارد!

پرسپولیسی‌ها به دنبال مدافع راست خارجی
سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی نیم‌نگاهی به شرایط جذب رامین رضاییان دارند و شایعات ضدونقیضی درباره آینده کاری این مدافع باتجربه در پرسپولیس به گوش می‌رسد که براساس آخرین خبرها، اولویت پرسپولیسی‌ها جذب مدافع راست خارجی است. بعد از بررسی گزینه‌های موجود در بازار تابستانه، مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش خود را برای جذب ایوب العلمود آغاز کرده‌اند و امیدوارند که بتوانند با این مدافع باتجربه مراکشی به توافق برسند و رضایت او را برای حضور در تیم‌شان جلب کنند.

العلمود، جدی‌ترین گزینه جانشینی اسماعیلی‌فر
مدافع راست ۳۰ ساله باشگاه الوداد مراکش که سابقه انجام یک بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد، در فصل اخیر در ۳۳ مسابقه در ترکیب تیمش در رقابت‌های مختلف از جمله فوتبال باشگاهی مراکش و رقابت‌های جام باشگاه‌های آفریقا به میدان رفت که توانست ۵ بار در قامت گلزن بدرخشد و ۳ بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب الوداد درخشید. العلمود نه‌تن‌ها توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد، بلکه در نقش وینگر راست و حتی مدافع چپ هم تجربه بازی دارد و جزو بازیکنان چند پسته محسوب می‌شود.

مدافع گلزن و گل‌ساز در رادار پرسپولیسی‌ها
پرسپولیسی‌ها در شرایطی جذب ایوب العلمود را در دستور کار قرار داده‌اند که این مدافع مراکشی با تیم الوداد قرارداد دارد و سرخ‌پوشان پایتخت امیدوارند که بتوانند رضایت‌نامه این مدافع راست را جذب کنند و بتوانند او را به خدمت بگیرند. بازخوانی آمار کلی العلمود در عرصه باشگاهی نشان می‌دهد که که او توانسته در ۲۳۳ بازی باشگاهی، ۱۶ گل بزند و ۲۱ گل بسازد که یکی از گل‌های او تنها بازی‌اش در جام باشگاه‌های جهان مقابل الهلال عربستان بوده است! ۳ تجربه قهرمانی رقابت‌های باشگاهی مراکش و یک قهرمانی جام باشگاه‌های آفریقا در کارنامه العلمود دیده می‌شود و باید دید فرآیند انتقال این مدافع باتجربه به پرسپولیس طی روز‌های آتی نهایی خواهد شد یا پرسپولیسی‌ها به سراغ گزینه دیگری می‌روند.


منبع: فوتبال ۳۶۰

نظر شما