شناسهٔ خبر: 67645072 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یامال: فلیک گفته بود به فرانسه گل می‌زنم

ستاره جوان تیم ملی اسپانیا پیامی که قبل از دیدار برابر فرانسه در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ از سرمربی جدید تیم باشگاهی خود دریافت کرده بود را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لامین یامال فاش کرد که هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا با پیام‌هایش قبل از هر یک از بازی‌های اسپانیا در یورو 2024 به او روحیه داده است.

یامال که امروز 17 ساله شدنش را جشن می‌گیرد، فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران به همراه دیگر ملی‌پوشان اسپانیا برای ثبت چهارمین قهرمانی ماتادورها در تاریخ جام ملت‌های اروپا برابر انگلیس قرار می‌گیرد و با توجه به عملکردی که ستاره بارسلونا از ابتدای جام تا به امروز داشته، انتظار می‌رود بار دیگر جزو بازیکنان ترکیب اصلی اسپانیا باشد. پس از ثبت رکوردهایی مانند جوان‌ترین بازیکن و جوان‌ترین گلزن تاریخ یورو، یامال اکنون این فرصت را دارد که به جوان‌ترین گلزن تاریخ فینال و مهمتر از آن به جوان‌ترین قهرمان تاریخ این رقابت‌ها نیز تبدیل شود.

یامال در آستانه این مسابقه به نشریه موندودپورتیوو گفت: به دست آوردن فرصت بازی در یورو و رسیدن به فینال آن باورنکردنی است. مهمترین چیز این است که قهرمان شویم و این همان هدفی است که همه ما دنبال می‌کنیم. فیلک قبل و بعد از مسابقات برای ما پیام می‌فرستد. قبل از دیدار مقابل فرانسه (مرحله نیمه نهایی) هم او گفته بود که من گل می‌زنم. خوشحالم که با او چنین رابطه‌ای داریم اگرچه فعلاً در حد پیام دادن در واتساپ است. او احتمالاً قبل از بازی فینال هم به من پیام خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما