شناسهٔ خبر: 67644808 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جشنواره تجارب برتر در حوزه آموزش عالی برگزار می شود

زهرا سیفی

مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی جشنواره تجارب برتر آموزش عالی را برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، در راستای برگزاری جشنواره تجارب برتر آموزش عالی، نشست مشترک علی باقر طاهری نیا معاون وزیر علوم و رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و روح اله سهرابی رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیران دو مجموعه برگزار شد.

در این جلسه دکتر طاهری نیا با اشاره به سوابق ارزشمند موسسه پژوهش و برنامه ریزی تصریح کرد: موسسه بانک دانش مدیریتی آموزش عالی کشور است و در همین راستا انباشت دانش بسیار ارزشمندی از گذشته تاکنون شکل گرفته و در آینده نیز تکمیل خواهد شد.

وی افزود: مطالعات مربوط به تاریخ شفاهی آموزش عالی، پیمایش های متعدد انجام شده، تجربه نگاری مدیریتی در کنار ظرفیت های جدید ایجاد شده از قبیل واحد پسند و پایش و سنجش نگرش دانشگاهیان در نهایت به شکل گیری پایگاه جامع آمار و اطلاعات آموزش عالی منجر خواهد شد و این امر به معنای شکل گیری بانک دانش آموزش عالی در موسسه است.

در این نشست روح اله سهرابی رییس مرکز نظارت وزارت علوم با اشاره به ضروریت مدیریت دانش آموزش عالی افزود: موسسه پژوهش با سابقه طولانی و تجارب زیسته ارزشمند بهترین ظرفیت برای اجرای جشنواره تجارب برتر آموزش عالی خواهد بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد شورای راهبری جشنواره و کمیته اجرایی و کمیته ارزیابی علمی با حضور اعضاء حقیقی و حقوقی شکل بگیرد و موسسه به عنوان دبیرخانه دائمی همایش انتخاب شد.

نظر شما