شناسهٔ خبر: 67644168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح‌های ترافیکی مراسم عزاداری محرم در سمنان

رئیس پلیس راهور و انتظامی استان سمنان، گفت: برای مراسم‌های عزاداری محرم در روزهای هفتم تا عاشورا محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

سید تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، به برخی محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرستان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت:  مراسم دسته‌روی و زنجیرزنی از فردا تا نهم محرم از ساعت 21 در شمال و جنوب شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا در سمنان نیز گفت: دسته‌روی و زنجیرزنی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 16 و 30 دقیقه در محل ذکر شده برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور و انتظامی استان سمنان افزود: در محدوده‌های منتهی به دسته‌جات عزاداری محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان سمنان از ساعت 20 و 15 دقیقه تا 23 و 30 دقیقه اجرایی می‌شود.

کبیری خاطرنشان کرد: همچنین محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 15 تا 19 در روز عاشورا و تاسوعا در محدوده منتهی به دسته‌جات عزاداری صورت می‌گیرد.

وی از مردم خواست تا برای برگزاری هر چه بهتر آیین‌های عزاداری در روزهای پیش‌رو حتما همکاری و مشارکت لازم با عوامل راهور و انتظامی را داشته و رانندگان به محدودیت‌های ترافیکی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/361/

نظر شما