شناسهٔ خبر: 67643548 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 15ساله بعد از 20سال

مرد آمریکایی به اتهام تجاوز و قتل دختر نوجوانی که جسدش 20سال پیش در خانه‌اش پیدا شد، مجرم شناخته شد.

صاحب‌خبر -
دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 15ساله بعد از 20سال
کد خبر: 667092
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۳ ۰۸:۲۵:۰۲

مرد آمریکایی به اتهام تجاوز و قتل دختر نوجوانی که جسدش 20سال پیش در خانه‌اش پیدا شد، مجرم شناخته شد.

به ‌گزارش همشهری به نقل از سی‌بی‌اس، درساعت 8شب  10جولای سال2004، پلیس فینیکس ایالت آریزونا از طریق یک تماسی تلفنی در جریان حادثه‌ای هولناک در خانه‌ای در این شهر قرار گرفت.

وقتی مأموران خود را به خانه شماره21 در خیابان درایو شمالی رساندند، در داخل اتاقی جسد نیمه جان النا لاسول 15ساله را که دچار جراحات شدیدی شده بود، پیدا کردند. تیم اورژانس به سرعت اقدامات لازم برای نجات جان او را انجام داد اما دختر نوجوان به‌دلیل جراحاتی که دیده بود، جانش را از دست داد. در ادامه معلوم شد که این دختر از سوی فرد ناشناسی هدف حمله قرار گرفته و پس از آزار و اذیت وحشیانه به قتل رسیده است.

کارآگاهان برای شناسایی قاتل تحقیقات خود را آغاز کردند اما هیچ سرنخی از قاتل نبود و تنها سرنخ دی‌ان‌ای مرد جنایتکار بود که در محل حادثه باقی مانده بود. این پرونده راکد ماند تا اینکه مدتی قبل بار دیگر تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

کارآگاهان با تکنولوژی جدید دی‌ان‌ای به سرنخ‌هایی از مردی به نام سرجیو فرانسیسکو ریس، 37ساله رسیدند. وقتی معلوم شد که عامل این جنایت هولناک سرجیو است، دستور بازداشت او صادر شد اما بررسی‌ها نشان می‌‌داد که وی سال‌هاست که از آمریکا گریخته و به مکزیک رفته است. مقامات پلیس آمریکا با همکاری پلیس مکزیک جست‌وجو در این کشور را ادامه دادند تا اینکه چند روز پیش موفق شدند مخفیگاه سرجیو را شناسایی و او را دستگیر کنند. بدین‌ترتیب قاتل دختر 15ساله بعد از 20سال به دام افتاد و پس از انتقال به آمریکا قرار است به اتهام تجاوز جنسی و قتل درجه یک محاکمه شود. به‌دنبال دستگیری قاتل خانواده النا(مقتول) در بیانیه‌ای اعلام کرد که با اینکه مادر النا چند سال بعد از مرگ او از دنیا رفت، اما او و دیگر اعضای خانواده همواره در انتظار دستگیری قاتل النا بودند و اکنون منتظرند تا دادگاه عدالت را برقرار کند.

 

نظر شما