شناسهٔ خبر: 67642782 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تعرض به دخترجوان در شرکتی که فقط برای چندساعت اجاره شده بود

اقتصادنیوز: اواخر هفته گذشته دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت: فوق لیسانس دارم اما مدتی است یک صفحه اینستاگرامی راه‌اندازی کرده‌ام و لباس‌های ورزشی را برای فروش در این صفحه می‌گذارم. چند روز قبل شخصی به من پیام داد و مدعی شد که واردکننده لباس‌های ورزشی است و با قیمتی مناسب این لباس‌ها را به فروش می‌رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، او ادامه داد: درنهایت یک هفته بعد، زمانی که بر سر قیمت با هم به نتیجه رسیدیم، در دفتر کارش قرار ملاقات گذاشتیم. لحظاتی بعد از اینکه وارد دفتر شده بودم، به خاطر گرمی هوا از مرد جوان که امید نام داشت، یک لیوان آب خواستم اما او برایم شربت خنکی آورد. زمانی که شربت را خوردم، بی هوش شدم. نمی‌دانم چقدر گذشت اما وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم که مرد تبهکار به من تعرض کرده است. ناراحت و گریان از شرکت خارج شدم. با تلفنش تماس گرفتم انگار بدون اینکه متوجه باشد تلفن وصل شده بود، شنیدم که داشت با مرد دیگری صحبت می‌کرد و از بلایی که سر من آورده بود حرف می‌زدند؛ من صدایش را ضبط کردم.

با شکایت دختر جوان، به دستور بازپرس کشیک دادسرای ویژه سرقت، بلافاصله مأموران راهی شرکت مورد نظر شدند  اما مشخص شد که شرکت قلابی بوده و مرد شیطان‌صفت برای ساعاتی آن را با مدارک جعلی اجاره کرده بود.

تحقیقات برای دستگیری متهم و شناسایی سایر قربانیان احتمالی او، از سوی کارآگاهان اداره آگاهی ادامه دارد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما