شناسهٔ خبر: 67641644 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

بزرگداشت آیت الله نکونام گلپایگانی(ره) در قم + عکس

بزرگداشت آیت الله علی نکونام گلپایگانی(ره) از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم، جامعه مدرسین حوزه، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت آیت الله علی نکونام گلپایگانی(ره) عضو فقید جامعه مدرسین حوزه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم، جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و با حضور علما، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، روحانیون، طلاب و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام شهر قم برگزار شد و شرکت کنندگان با قرائت قرآن کریم و فاتحه، به مقام علم و فقاهت ادای احترام کردند.

ببینید:

تصاویر مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله علی نکونام در قم

حجت الاسلام و المسلمین علی نظری منفرد سخنران این مراسم آیت الله نکونام را از شخصیت‌های مطرح جامعه مدرسین معرفی کرد و گفت: آیت الله نکونام به عنوان اسوه اخلاق شناخته می‌شد و در کنار ویژگی‌های اخلاقی، از ابعاد علمی و انقلابی و دینی متعددی برخوردار بود و درگذشت ایشان ضایعه بزرگی برای حوزه‌های علمیه محسوب می‌شود.

بزرگداشت آیت الله نکونام گلپایگانی(ره) در قم

آیت الله علی نکونام گلپایگانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح دیروز در سن ۸۰ سالگی بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

پیکر این عالم فقید صبح امروز بر روی دستان مردم قم تشییع و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

مرحوم آیت الله نکونام در محضر اساتیدی همچون آیات عظام فاضل لنکرانی، نوری همدانی، وحید خراسانی، شیخ جواد تبریزی و جوادی آملی دروس حوزوی را فراگرفت.

تدریس خارج فقه، مکاسب و کفایه و تفسیر قرآن کریم از سوابق علمی آیت الله نکونام است.

انتهای پیام

نظر شما