شناسهٔ خبر: 67641567 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بمب نقل و انتقالات در باغ فردوس (عکس)

امین حزباوی به صورت رسمی در اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال سپاهان شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ جسه"، سپاهان فصل گذشته را در شرایطی به پایان رساند که هادی محمدی و سیاوش یزدانی توانسته بودند در روزهای مصدومیت محمد داانشگر قلب خط دفاعی تیم را سامان ببخشند و در پایان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی هم شدند.

با وجود مدافعینی نظیر سیاوش یزدانی، هادی محمدی و محمد دانشگر که از بازیکنان شاخص لیگ برتر طی سال‌های اخیر به شمار می‌روند، سپاهان با توجه به محرومیت این سه مدافع در بازی اول پلی‌آف لیگ قهرمانان نیاز به جذب دفاع میانی داشت و بهترین بازیکن ممکن را در این پست جذب کرد.

هنوز اخبار مربوط به فسخ قرارداد عجیب حزباوی با السد قطر برای اهالی فوتبال هضم نشده بود که خبر پیوستن این مدافع به سپاهان منتشر شد تا مورایس بهترین مهره‌ای که در دسترس او و مدیران باشگاه برای تقویت تیم وجود داشت را جذب کرده باشد.

حزباوی که روز جمعه اولین جلسه تمرینی خود را با طلایی‌پوشان در زمین چمن کمپ باغ فردوس پشت سر گذاشت، حالا یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان در مصاف برابر الشباب الاهلی در مرحله اول پلی آف لیگ نخبگان خواهد بود که روز 16 مردادماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود و در فصل پیش رو نیز رقابت دشوار و سرسختانه‌ای با سایر مدافعان میانی سپاهان برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

2053306 2053303

نظر شما