شناسهٔ خبر: 67641462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مسیر خدمت‌رسانی شهید رییسی تداوم داشته باشد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در روزهای آتی، گفت: مسیر خدمت‌رسانی شهید رییسی تداوم داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه جمعه در جمع مردم سرخه به مناسبت ماه محرم درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور مردم در آن بیان کرد: مردم به ویژه در دور دوم انتخابات اخیر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه شهرستان سرخه از این لحاظ یکی از شهرستان‌های شاخص استان و حتی کشور بود، افزود: حضور پرشور مردم سرخه سرآمد دیگر شهرها بود.

امام جمعه سمنان با ابراز امیدواری برای تداوم مسیر خدمت‌رسانی شهید رئیسی در دولت آینده تصریح کرد: با وجود سکان داری دوراندیش و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی کشتی انقلاب اسلامی از تمام تلاطم‌ها، تنگناها و مشکلات عبور خواهد کرد.

مطیعی با اشاره به اعلام وفاداری ملت ایران نسبت به نظام، انقلاب و رهبری در انتخابات اخیر گفت: دشمن تلاش می‌کند وحدت و انسجام ملیِ ایجاد شده از انتخابات را با طرح موضوعات حاشیه‌ای هدف قرار دهد.

وی «ولایت فقیه» را نعمتی بی‌بدیل برای کشور و مردم دانست و افزود: امیدواریم با انتخاب رئیس‌جمهور جدید شاهد کاهش مشکلات مردم و ایجاد رفاه نسبی در کشور باشیم.

نظر شما