شناسهٔ خبر: 67640072 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بیانیه تظاهرات میلیونی در یمن: به عملیات نظامی در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهیم

خبرگزاری میزان

در بیانیه تظاهرات مردم یمن در حمایت از مردم فلسطین آمده است: ملت فلسطین و رزمندگان عزیزشان اطمینان داشته باشند که تنها نیستند و به عملیات نظامی در حمایت از مردم فلسطین ادامه می دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  بولتن نیوز به نقل از میزان، قشرهای مختلف مردم یمن امروز نیز همانند جمعه‌های گذشته در تظاهرات گسترده‌ای شرکت کردند.

در بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن با تمجید از پایداری مردم و رزمندگان فلسطینی در غزه و کرانه باختری و عشایر غزه که توطئه‌های دشمن صهیونیستی را خنثی کرده اند، آمده است: ملت فلسطین و رزمندگان عزیزشان مطمئن باشند که تنها نیستند، زیرا ما با آن‌ها و در کنارشان هستیم و تمام توطئه‌های دشمن را خنثی خواهیم کرد و به عملیات نظامی در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهیم.

این بیانیه همچنین از ادامه جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، انگلستان، ایتالیا، آلمان، سوئد، نروژ، دانمارک، هلند، ژاپن، استرالیا، آمریکای لاتین و دیگر کشور‌های جهان تاکید و این فعالیت‌ها را تمجید و اعلام کرد که به مردم مغرب که وفاداری، اصالت، انسانیت و اخلاق مداری خود را ثابت کرده و در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند، ادای احترام می‌نماییم.

بیانیه یاد شده در ادامه ضمن ستودن تحصن و کمپین‌های تحریم کالا‌های صهیونیستی در بحرین، از مردم این کشور به خاطر حمایت از مردم فلسطین و دشمنی با رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

این بیانیه یادآور شد: ما به ملت خود می‌گوییم اگر ظلم و ستم به ملت فلسطین، عده‌ای را در اروپا و آمریکا واداشت که اسلام آورند و در برابر جنایت صهیونیست‌ها اعلام موضع کنند، پس شما برای عمل به مسئولیت هایتان در این زمینه مقدم‌تر هستید.

بیانیه یاد شده، تحریم همه جانبه دشمن توسط ملت‌های مسلمان را خواستار شد.

نظر شما