شناسهٔ خبر: 67640003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تساوی هم استانی‌های لیگ برتر؛ برد خارج از خانه ساوجی‌ها

نخستین هفته لیگ برتر فوتسال کشور در حالی تمام شد که نمایندگان استان مرکزی موفق به کسب یک برد در بازی خارج از خانه و یک تساوی در دربی استانی خود شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اراک، لیگ برتر فوتسال امسال در حالی آغاز شد که استان مرکزی با دستی پر و تعداد قابل توجهی نماینده در این دوره حضور دارد، سن ایچ که این سال‌ها از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر است، شهرداری ساوه و تیم ایرالکوی اراک 3 نماینده استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال کشور به‌شمار می‌روند.

در نخستین بازی لیگ برتر فوتسال، امروز شاهد یک دربی درون استانی و یک رقابت بیرون استانی از نمایندگان استان مرکزی بودیم به طوری که شهرداری ساوه، نماینده فوتسال استان در یک دیدار بیرون از خانه در نصف جهان، با 2 گل پالایش نفت اصفهان را شکست داد.

اما در دربی درون استانی شروع لیگ برتر فوتسال دو تیم اراک و ساوه در شهریاقوت‌های سرخ و در 175 کیلومتری مرکز استان مرکزی(اراک) در نخستین رقابت لیگ در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده و به زمین مسابقه رفتند.

در حالی که هر دو تیم انگیزه زیادی در این بازی داشتند، به طوری که سن ایچ برای قدرت نمایی در شروع لیگ و معرفی خود به عنوان یک مدعی و ایرالکو نیز برای نمایش شروع خوب در لیگ برتر و امیدواری هواداران اراکی به میدان رفتند، اما در نهایت زور اراکی‌ها و ساوجی‌ها به هم نرسید و این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

این بازی که از ساعت 16 عصر امروز جمعه 22 تیرماه در سالن فجر ساوه برگزار شد، شاگردان "مسعود کیانفر" در تیم ایرالکوی اراک در نیمه نخست با گل میثم خیام از حریف قدرتمند ساوجی خود یعنی سن ایچ پیش افتادند.

اما نیمه دوم نیمه سراسر هجومی تیم ساوجی ها بود به طوری که با شروع نیمه دوم سن ایچ یک بازی سراسر هجومی را به نمایش گذاشت و به وسیله "مسعود عباسی" موفق شد به گل تساوی دست پیدا کند، تا در نهایت و در پایان بازی هر دو تیم با تساوی یک بر یک نخستین دیدار لیگ برتر فوتسال کشور را پشت سربگذارند.

به گزارش تسنیم، نخستین هفته لیگ برتر فوتسال کشور در حالی تمام شد که نمایندگان استان مرکزی موفق به کسب یک برد در بازی خارج از خانه و یک تساوی در دربی استانی خود شدند.

انتهای پیام/711/

نظر شما