شناسهٔ خبر: 67639673 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سازنده Silent Hill: The Short Message زمان معرفی بازی جدید خود را اعلام کرد سازنده Silent Hill: The Short Message زمان معرفی بازی جدید خود را اعلام کرد

شرکت کونامی اخیرا یک تجربه جدید از سری سایلنت هیل با نام Silent Hill: The Short Message را در اختیار بازیکن‌ها قرار داد که توسعه آن به استودیو HexaDrive سپرده شده بود. حال این استودیو ژاپنی توسعه یک بازی ترسناک و جدید را تایید کرده و تیزر تاریخ رونمایی از آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.این

صاحب‌خبر -

شرکت کونامی اخیرا یک تجربه جدید از سری سایلنت هیل با نام Silent Hill: The Short Message را در اختیار بازیکن‌ها قرار داد که توسعه آن به استودیو HexaDrive سپرده شده بود. حال این استودیو ژاپنی توسعه یک بازی ترسناک و جدید را تایید کرده و تیزر تاریخ رونمایی از آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

این تیزر کوتاه بخش‌هایی از فضای درونی یک خانه با فیلتررنگی مخصوص را نشان می‌دهد که احتمالا نقش مهمی در داستان ترسناک بازی آینده هگزادرایو ایفا می‌کند. طبق توضیحات این تیزر، قهرمان داستان وارد دنیایی ناشناخته می‌شود و باید با بررسی سرنخ‌ها مسیر بازگشت به خانه را پیدا کند. بازیکن‌ها در این مسیر باید انواع معماها را حل کنند و از مانع‌های محیطی بگذرند. همچنین دشمنان مختلفی در مسیر بازیکن حضور می‌یابند که باید از برخورد با آن‌ها اجتناب شود.

طبق اعلام استودیو هگزادرایو، این بازی جدید در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۳ (۱۹ ژوئیه ۲۰۲۴) در فستیوال BitSummit Drift توکیوی ژاپن رونمایی خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند دموی آن را از ۲۹ تیر تا سه روز بعد در غرفه سازندگان تجربه کنند.

فستیوال BitSummit Drift درکنار معرفی بازی جدید استودیو هگزادرایو به رونمایی از ۱۰۰ محصول جدید توسعه‌دهندگان صنعت بازی خواهد پرداخت که ازجمله آن‌ها می‌توان به بازی Hotel Barcelona از استودیو White Owls، بازی Chicken Police: Into the HIVE از تیم The Wild Gentleman و بازی Tokyo Underground Killer از استودیو Phoenix Game که سابقه همکاری در توسعه ریمیک رزیدنت ایول 4 را دارد، اشاره کرد.

منبع: zoomg-369825

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

سایلنت هیل جدید عملکرد خوبی در جذب بازیکن داشته است

ادامه مطلب

بازی Silent Hill The Short Message توجه گیمرهای زیادی را جلب کرده است

ادامه مطلب

استقبال عالی از Silent Hill: The Short Message ادامه دارد

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما