شناسهٔ خبر: 67639126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

امام جمعه موقت اصفهان: شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران مورد توجه باشد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: لازم است اصل شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران در نظر گرفته شود و افرادی در استان‌ها انتخاب شوند که بتوانند به‌خوبی کار کرده و به مردم خدمت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، افزود: انتظار می رود انتصاب مدیران ارشد در استان ها با مشورت نمایندگان رهبر معظم انقلاب، ائمه جمعه و بزرگان صورت گیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خدمات شهید رییسی انتظارات مردم از جایگاه رییس‌جمهور را افزایش داد ، اظهار کرد: رییس جمهور منتخب باید خود را رییس جمهور همه بداند و راه شهید رییسی را با قدرت ادامه دهد.

آیت الله مهدوی اضافه کرد: رییس جمهور منتخب باید کابینه خود را از افراد مومن و انقلابی تشکیل دهد که با ارزش‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب زاویه نداشته باشند.

وی بیان کرد: مردم طعم شیرین خدمت را از پیگیری‌ها و تلاش‌های رییس جمهور شهید احساس کردند و مسوولان باید این حلاوت را تقویت کنند.

وی اضافه کرد: اگر رییس جمهور منتخب این موارد را رعایت کند مورد حمایت جدی همه اقشار مردم قرار خواهد گرفت.

امام جمعه موقت اصفهان با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بر حضور جدی مردم در جلسه‌های عزاداری و مسجدها تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان باید ارتباط دائمی و اُنس با قرآن، مسجد و اینگونه مراسم داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما