شناسهٔ خبر: 67638967 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيگيري روند اجراي پروژه‌هاي عمراني شهرهاي گيلان توسط نمايندگان منتخب مردم

صاحب‌خبر -
پيگيري روند اجراي پروژه‌هاي عمراني شهرهاي گيلان توسط نمايندگان منتخب مردم
خبرگزاری آریا - به منظور بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی، در نشست های جداگانه ای نمایندگان شهرهای رشت، خمام و صومعه سرا با مدیرکل راه وشهرسازی گیلان دیدار و گفتگو کرند.

به گزارش خبرگزاری آریا ( گیلان)،
به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه های حوزه راه و شهرسازی در استان ، نشست مشترک مهدی فلاح نماینده مردم شهرهای رشت ،خمام و سعید رحمت زاده منتخب مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.
محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت:این اداره کل همواره در تلاش بوده تا در تمامی امور با استراتژی عمل کرده و با پیگیری و جذب اعتبارات، تمامی پروژه‌های اولویت‌دار که بر بهبود زندگی مردم عزیز تاثیر بسزایی دارد را به سرانجام برساند و بحمدالله نتایج بدست آمده نشان از موفقیت حاصل شده در این حوزه بوده است.
وی با بیان این مطلب که یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت‌رسانی به مردم است گفت:رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف، رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم استان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: با عزم مدیران استانی در حال حاضر طرح نهضت ملی مسکن با هدف کمک به خانه دار شدن شهروندان گرامی در بهترین شرایط قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت:همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست‌اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.
در این جلسات پیگیری پروژه های عمرانی و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان‌های صومعه سرا،رشت و خمام از جمله مهم ترین موضوعاتی بود که مطرح و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما