شناسهٔ خبر: 67636860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه پارس آباد:

مکتب عاشورا بهترین سرمایه برای هدایت نسل جوان است

حوزه/ حجت الاسلام باقری بنابی امام‌ جمعه پارس آباد گفت: امام حسین (ع) و مکتب عاشورا بهترین سرمایه برای هدایت نسل جوان و مهمترین سپری است که می‌تواند فرزندان ما را در آینده محافظت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه مکتب عاشورا بهترین سرمایه برای هدایت نسل جوان است، اظهار کرد: امام حسین (ع) و مکتب عاشورا بهترین سرمایه برای هدایت نسل جوان و مهمترین سپری است که می‌تواند فرزندان ما را در آینده محافظت کند.

وی با بیان اینکه اقامه نماز اول وقت مهم‌ترین پیام امام حسین (ع) در واقعه عاشورا بود، گفت: اقامه نماز اول وقت، یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی است که مکتب امام حسین (ع) و قیام عاشورا به ما آموخت.

امام جمعه شهرستان پارس آباد توجه به اهمیت و ضرورت حجاب و عفاف را مهم عنوان کرد و افزود: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری بنابی با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، عنوان کرد: سال رشد تولید با حمایت مردم است و از مسئولین انتظار است طلب گندم کاران منطقه را به‌عنوان جهادگران عرصه تولید هر چه زودتر پرداخت کنید تا رشد تولید در سال‌های آتی تضمین گردد.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه ایجاد صنایع تبدیلی در کشت و صنعت‌ها مطالبه اساسی مردم است، تاکید کرد: شهرستان پارس آباد با توجه به ظرفیت‌های مهم و تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف کشاورزی، نیازمند ایجاد و احداث صنایع تبدیلی است.

وی با بیان اینکه عضویت رسمی ایران در سازمان شانگهای یادگار شهید رئیسی عزیز است، خاطرنشان کرد: حضور ایران در سازمان کشورهای شانگهای و گروه بریکس یادگار ارزشمند شهید جمهور است و دولت چهاردهم از ظرفیت این مجموعه‌های عظیم برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و سامان دادن به مشکلات نهایت بهره را ببرد.

انتهای خبر/

نظر شما