شناسهٔ خبر: 67636744 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لونین: می‌خواهم در رئال مادرید بمانم و بازی کنم

دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید می‌گوید که دوست دارد در این تیم بماند و جاه‌طلبی‌اش قرار گرفتن در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندری لونین که تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید باقی مانده، در گفت‌وگو با روزنامه «مارکا» چاپ مادرید، درباره اینکه آیا در رئال مادرید خواهد ماند یا خیر، گفت: خواهیم دید که چه می‌شود. می‌خواهم در رئال مادرید بمانم اما آینده حرفه‌ای‌ام بستگی به تصمیم باشگاه دارد. تیبو کورتوا یکی از بهترین دروازه‌بانان است اما می‌خواهم بازی کنم.

دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید که فصل گذشته از مصدومیت تیبو کورتوا نهایت استفاده را برد و در ترکیب اصلی رئال درخشان ظاهر شد، تصریح کرد: من تعطیلات تابستانی‌ام را کوتاه کردم تا کارم را از روز دوشنبه با رئال مادرید جهت آماده‌سازی برای فصل جدید آغاز کنم. می‌خواهم از همان روز اول کنار تیم باشم. اگر نمی‌خواستم در رئال مادرید باشم، از تمام مرخصی‌ام برای تعطیلات استفاده می‌کردم اما می‌خواهم هر چه سریع‌تر به تیم ملحق شوم چون در بهترین تیم جهان حضور دارم.

وی همچنین با اشاره به اینکه بهترین بازیکن تاریخ کریستیانو رونالدو است، درباره اینکه الگوهایش در فوتبال چه کسانی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: الگوهای من کاسیاس و کریس رونالدو بودند. وقتی کوچک بودم بازی‌های رونالدو در منچستریونایتد و کاسیاس در رئال مادرید دنبال می‌کردم. در ادامه هم رونالدو به رئال مادرید آمد.

لونین 25 ساله در خصوص پیوستن ستاره فرانسوی چند فصل اخیر پاری‌سن‌ژرمن به جمع کهکشانی‌ها هم اظهار داشت: می‌خواهم امباپه را در تمرینات ببینم و کار روزانه با او را تجربه کنم و به لحاظ شخصی او را بیشتر بشناسم. کیلیان یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید همچنین درباره اینکه چرا در مراسم ازدواج‌شان به جای استفاده از لباس مخصوص عروس و داماد از لباس سِت ورزشی استفاده کردند، گفت: من در کت‌وشلوار احساس راحتی نمی‌کردم، به همین خاطر به همراه همسرم تصمیم گرفتیم مراسم را سخت‌ نگیریم و با لباسی بسیار راحت، یک روز خاص داشته باشیم. ما البته یک روز می‌خواهیم در یک ساحل مراسمی ویژه برگزار کنیم و در آینده کار زیباتری انجام خواهیم داد.

تیم فوتبال رئال مادرید , کیلیان امباپه , تیبو کورتوا ,

لونین که در سال 2018 از زوریا لوهانسک اوکراین به رئال مادرید پیوست و در این بین به طور قرضی برای تیم‌های لگانس، وایادولید و اویدو بازی کرد،  تاکنون در 48 بازی در درون دروازه کهکشانی‌ها ایستاده است.

او تاکنون 9 قهرمانی در رقابت‌های مختلف با رئال مادرید تجربه کرده که از آن جمله می‌توان به دو قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما