شناسهٔ خبر: 67636732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه قم:

شمر امروز را باید به درستی بشناسیم

قم- امام جمعه قم گفت: شمر امروز را باید به درستی شناخت که نتانیاهو است و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی نیز که در کشتن کودکان فلسطین دست دارند در جایگاه عمرسعد هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران بار دیگر در این عرصه حماسه ساز شدند و همه سلایق در کنار یکدیگر پای صندوق آرا آمدند تا رئیس جمهور را برگزینند.

امام جمعه قم گفت: برگزاری انتخابات عزتمندانه و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، بر دلبستگی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و تداوم پیشرفت و آبادانی کشور و لبیک به رهبر معظم انقلاب مهر تأییدی زد.

آیت الله سعیدی با تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: امیدواریم که رئیس جمهور منتخب در حل مشکلات کشور از جمله تورم، گرانی، تقویت پول ملی و بهبود وضعیت معیشت موفق باشد و در این راستا همه قوا و دستگاه‌ها باید برای تحقق وعده‌ها به رئیس جمهور منتخب کمک کنند.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تاسوعا و عاشورا منحصر به یک زمان و مکان خاص نیست و این ایام فرصت بی نظیری در راستای بصیرت افزایی، جهاد تبیین و شناخت درست دوست از دشمن است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در صحرای کربلا حماسه آفریده شد افزود: حاکمان و مردم در واقعه عاشورا فاجعه آفریدند که علت اصلی آن ترک امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی بیان کرد: امروز باید به فرموده شهید مطهری شمر زمان را به درستی بشناسیم و شعار امروز ما باید دفاع از فلسطین باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شمر امروز نتانیاهو است و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی نیز که در کشتن کودکان فلسطین دست دارند و در جایگاه عمرسعد هستند.

نظر شما