شناسهٔ خبر: 67636651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه محمودآباد:

رییس جمهور منتخب به دنبال تقویت همدلی در جامعه باشد

قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: رییس‌جمهور منتخب به دنبال تقویت همدلی میان تمامی جریان‌های سیاسی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این گروه ها و مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به ظرفیت عظیم عاشورا برای نجات بشر، اظهار کرد: ما اکنون در معرض یک جنگ فرهنگی بسیار سنگین بی‌سابقه در عالم هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ فرعونی در عالم به اندازه مستکبرین امروز قدرت و شیطنت نداشته است، اضافه کرد: امکاناتی که به‌دست شیطان افتاده، امکانات وسیعی است و علامت رشد جبهه مؤمنین است.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: خدای متعال هیچ وقت در امتحان، قدرت شیطان را به‌حدی بالا نمی‌برد که مؤمنین قدرت مقاومت نداشته باشند و هر وقت امکانات شیطان افزایش پیدا کرد بدانید که خداوند امکانات و قوتی به جبهه مؤمنین داده است که می‌تواند بر شیطان غلبه کند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم در آن تجلی دوباره مردم‌سالاری دینی بود.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات نشان داد ترفند معاندان و رسانه‌های ضدانقلاب شکست خورد.

وی اضافه کرد: دشمنان هرچند سعی کردند با تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و سیاسی، ایجاد یأس و… مردم را نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت کنند اما مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی با دشمن‌شناسی خود نشان دادند گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه رییس‌جمهور منتخب اکنون رئیس‌جمهور تمامی مردم کشور است و باید مورد احترام تمام گروه‌های اجتماعی و سیاسی باشد، افزود: طبیعی است از رییس‌جمهور منتخب انتظار می‌رود در جهت تقویت همدلی میان تمامی جریان‌های سیاسی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان بکوشد و با تدبیر خود رقابت‌های انتخاباتی به همکاری‌های اجرایی تبدیل کند.

وی گفت: منتخب مردم اینک بر صندلی‌ای جلوس می‌کند که در سه سال اخیر رئیس‌جمهور عزیز و مغتنم ایران اسلامی، شهید رییسی بر آن نشست اما لحظه‌ای به آن دل نبست و بر آن قرار نگرفت او بیقرار مردم بود و در منش شخصی و روش مدیریتی و تعامل با قوا الگویی تراز از دولتمرد انقلابی را به یادگار گذاشت و بارها مورد تحسین رهبر عزیزمان قرار گرفت. امید آنکه این الگو مورد توجه و اقتدای رئیس جمهور منتخب قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ماموریت اصلی دولت چهاردهم اظهار کرد: دشمن در یک جنگ ترکیبی امید مردم را با دو ابزار «تحریم» و «تحریف» قرار داده است و مشکلات اقتصادی و معیشتی زمینه و بستری برای پیشبرد جنگ روانی و توطئه‌ی تحریف را به دشمنان ایران اسلامی داده تا از این طریق، توطئه‌ی یأس‌پراکنی و از بین بردن امید را با قدرتِ هرچه بیشتر دنبال کنند لذا یک عرصه‌ی بسیار مهم برای بهبود و تقویت امید و اعتماد ملّت تمرکز جدّی مسئولان کشور و در رأس آنان، رئیس‌جمهور بر حلّ مسئله‌ی اقتصاد و بهبود وضعیّت معیشت عمومی مردم است.

وی در پایان یادآور شد: انقلاب اسلامی در عرصه‌ی حلّ مشکلات اقتصادی با بن‌بستی روبه‌رو نیست و راه‌حلّ اساسی غلبه بر این عقب‌ماندگی اقتصادی، دستیابی کشور به رشد اقتصادی مناسب است و چنانچه توان داخلی کشور و مردم در جهت تقویت تولید ملّی فعّال شود می‌توان به رشد اقتصادی مناسب دست یافت و بر مشکلات اقتصادی همچون توّرم غلبه کرد.

نظر شما