شناسهٔ خبر: 67636406 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

«ظریف» رئیس شورای راهبردی انتقال دولت چهاردهم شد

وزیر اسبق امور خارجه با حکم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر اسبق امور خارجه، طی حکمی از سوی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب، به عنوان رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم منصوب شد.

 

ظریف در مسئولیت جدیدش، طی گفت‌وگویی با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره وزرای احتمالی دولت چهاردهم، از همه رسانه‌ها و نامزدها و دوستان و طرفدارانشان تقاضا کرده است که از دامن زدن به شایعات و طرح اسامی که نه تنها هیچ پایه و اساسی ندارد بکه تنها باعث خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی به روند می‌شود خودداری کنند. 

حکم پزشکیان برای ظریف  در شرایطی صادر شده است که وزیر اسبق امور خارجه در روزهای اخیر ضمن تکذیب پذیرش هرگونه سمتی در دولت چهاردهم، اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای حضور در دولت مسعود پزشکیان ندارد. 

به گزارش تسنیم، در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره افراد حاضر در کابینه دولت چهاردهم و چهره‌های دخیل در انتخاب این افراد در فضای رسانه‌ای کشور در حال دست به دست شدن است. با حکم جدیدی که پزشکیان برای محمدجواد ظریف زده است باید منتظر بود و دید که در روزهای آینده فرآیند انتخاب کارگزاران دولت چهاردهم به چه سمت و سویی می‌رود. 

انتهای پیام/

نظر شما