شناسهٔ خبر: 67636308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شهرقدس:

دشمنان در تلاش برای ضربه زدن و انحراف مسیر انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه شهرقدس گفت: دشمنان با تمام قوا در تلاش برای ضربه زدن و انحراف مسیر انقلاب اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قدس با اشاره به اینکه اسلام در اوج تاریکی‌ها و ظلمت‌ها، مسیر هدایت شد و جمعیت ملت اسلام در حال زیادشدن است، اظهار کرد: امروز دشمنان با تمام قوا در تلاش برای ضربه زدن و انحراف مسیر انقلاب اسلامی هستند و جنگ را ایجاد و تحریم‌ها را بیشتر کردند اما ملت امام حسین (ع) پیروز میدان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی بیان کرد: یاران امام زمان (عج) آماده پیروی از دستورات نایب امام عصر (عج) هستند و باید در زندگی و جامعه دشمن شناس باشیم.

محمدی با قدردانی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و برخی افراد داخلی غرب‌گرا و سیاسیون هم در انتخابات مردمی حضور پیدا کردند و نظام اسلامی حافظ رأی مردم است و این مهم در همه دوره‌ها حائز اهمیت بوده است.

وی ادامه داد: باید هوشیار بود و به منتخب مردم کمک کرد و رئیس جمهور منتخب هم باید در مسیر امام (ره) و انقلاب اسلامی حرکت کند.

امام جمعه شهرقدس به بحث‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: نباید به همدیگر تاخت و کاندیداها هم سرمایه‌های کشور هستند و باید حول محور ولایت، با وحدت و اتحاد باشیم و در خصوص مسائل شخصی همدیگر را حلال کنیم اما باید نسبت به مسائل انقلاب و مسیر شهدا نظارت و رسیدگی شود.

وی با تاکید بر پیروزی رئیس‌جمهور منتخب از مسیر رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی افزود: آقای رئیس جمهور منتخب در کابینه خود از کسانی انتخاب نکنید که ملت تجربه تلخ آنها را دیده است و باید کسانی روی کار آیند که راه نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادامه دهند.

نظر شما