شناسهٔ خبر: 67636231 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

فوری /حمله جنگنده‌های آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن

مهر : ائتلاف آمریکایی- انگلیسی باز هم بخشی از خاک یمن را هدف حملات هوایی قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری المسیره، حملات ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن همچنان دارد.

خبرنگار المیادین در «الحدیده» یمن گزارش داد که ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی بار دیگر بخشی از خاک یمن را هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
هشدار اردوغان نسبت به احتمال درگیری بین ناتو و روسیه

رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد که احتمال درگیری مستقیم بین ناتو و روسیه نگران کننده است و باید آگاهانه از هر اقدام منتهی به این نتیجه، اجتناب شود.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی فرودگاه الحدیده در غرب یمن را سه بار هدف حملات هوایی قرار داده‌اند.

تاکنون جزئیات بیش‌تری در خصوص زخمی‌ها، شهدا و خسارات مالی احتمالی این حملات منتشر نشده است.

خبر مرتبط
سوت پایان مذاکرات دوحه به صدا در آمد

معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین از بی‌نتیجه بودن مذاکرات دوحه به دلیل تعلل، کارشکنی و وقت‌کشی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد و تاکید کرد که تیم گفت‌وگو کننده بنیامین نتانیاهو اختیاراتی از خود ندارد.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

نظر شما