شناسهٔ خبر: 67636033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت سنندج:

رفع مشکلات بیکاری جوانان نیازمند توجه ویژه دولت است

سنندج_امام جمعه موقت سنندج با تبریک به رییس جمهور منتخب گفت: مردم کردستان به ویژه جوانان با مشکلات زیادی از جمله بیکاری رنج می‌برند و باید دولت توجه ویژه‌ای به بیکاری جوانان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سیدمحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، ضمن تبریک به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، اظهار کرد: مردم کردستان در دور دوم انتخابات مشارکت پرشورتری داشتند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه اکنون رقابت انتخاباتی پایان یافته است، افزود: زمان آن رسیده همه احزاب و جناح‌های سیاسی، رئیس جمهور منتخب را در راستای پیشرفت کشور یاری دهند.

وی با بیان اینکه بیکاری مشکل اصلی جوانان کردستانی است و بسیاری از جوانان تحصیلکرده به دلیل بیکاری در رنج هستند، گفت: لازم است دولت چهاردهم به وضعیت اشتغال جوانان توجه کند.

امام جمعه موقت سنندج همچنین از خدمات دولت سیزدهم و استاندار کردستان تقدیر کرد، ادامه داد: دولت شهید رئیسی خدمات بسیاری به مردم داشتند که ارزشمند و ماندگار است.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تسلیت ماه محرم به مسلمانان، مردم کردستان را ارادتمندان اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) خواند و افزود: کسانی که به اهل بیت پیامبر (ص)، اصحاب و اولیا توهین کنند، باعث رنجش رسول خدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق گفته امام احمد حنبل هر کسی عمداً به امام حسین (ع) توهین کند، ایمان ندارد و قطعاً خاندان پیامبر (ص) نزد اهل سنت جایگاه ویژه‌ای دارند و بی احترامی به آنان حرام است.

نظر شما