شناسهٔ خبر: 67636032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رد پیشنهاد الاتحاد: دل این ستاره با رئال است

کپا آریسابالاگا پیشنهاد هنگفت الاتحاد را رد کرده و منتظر مشخص شدن شرایطش در رئال مادرید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قرارداد قرضی و یک ساله چلسی را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست تا جانشین تیبو کورتوا شود که به دلیل مصدومیت در فاصله کمی پیش از آغاز رقابت‌های لالیگا و پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی این تیم در چند ماه پیش رو نبود.

با این حال، اشتباهات این بازیکن در چند بازی و همچنین عملکرد درخشان آندری لونین باعث شد که این دروازه‌بان اوکراینی به عنوان دروازه‌بان اول رئال مادرید در فصل گذشته انتخاب شود و کپا روی نیمکت حضور داشته باشد اما به نظر می‌رسید که او مشکلی با این موضوع ندارد و از حضورش در رئال خوشحال است. 

2025315

حالا کورتوا بار دیگر آماده است تا در فصل آینده به عنوان دروازه‌بان اول در ترکیب رئال به میدان برود اما شرایط لونین هنوز مشخص نیست و این باعث شده است که مدیران رئال به صورت جدی به حفظ کپا فکر کنند. پیش از این گفته شده بود که او پیشنهادی هنگفت از باشگاه الاتحاد دریافت کرده اما حالا مارکا خبر داده که او این پیشنهاد را رد کرده است. 

اولویت اول کپا ادامه همکاری با رئال مادرید است و در صورتی که لونین تصمیم قطعی برای ترک این باشگاه را بگیرد، او فورا به این تیم ملحق خواهد شد. لونین معتقد است که عملکرد خوبش به او این اجازه را می‌دهد که به عنوان دروازه‌بان اول به میدان برود و به همین دلیل برای ادامه حضور در رئال تردید دارد.

نظر شما