شناسهٔ خبر: 67635003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

ایوب العملود تا ساعات آینده پرسپولیسی می‌شود!

ایوب العملود بازیکن مراکشی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

صاحب‌خبر -
ایوب العملود تا ساعات آینده پرسپولیسی می‌شود!
کد خبر: 666986
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۲ ۱۲:۱۵:۵۵

پس از جدایی دانیال اسماعیلی فر و وحدت هنانوف از پرسولیس، مدیران این باشگاه به دنبال پر کردن جای خالی این دو بازیکن بودند و پس از این که رامین رضاییان تلاش باشگاه برای مذاکره را نادیده گرفتند، سعی کردند با جذب یک مدافع راست خارجی این منطقه را پوشش دهند.

به گزارش خبرورزشی، ایوب العملود دفاع راست ۳۰ ساله مراکشی که فصل گذشته شاگرد گاریدو بود به نظر می‌رسد درنهایت فصل آینده پرسپولیسی خواهد شد. گاریدو که قبل از ترک ایران نام چند گزینه خارجی را در اختیار باشگاه قرارداده بود، روی جذب این مدافع تاکید داشت و باشگاه پرسپولیس نیز طی روزهای اخیر مذاکرات خوبی با این مدافع داشته است.

آخرین خبرها حاکی از آن است که توافق نهایی بین طرفین صورت گرفته و حتی ایوب العملود پیش نویس قراردادی که در آن شرایط دو طرف لحاظ شده بود را نیز امضا کرده است. برهمین اساس باشگاه پرسپولیس شب گذشته قرارداد رسمی را برای او ارسال کرد و احتمالا تا ساعات آینده العملود با امضای این قرارداد پرسپولیسی خواهد شد.

ایوب العملود که سابقه بازی در تیم ملی مراکش را دارد فصل گذشته در ۳۳ بازی موفق به زدن ۵ گل و ارسال ۳ پاس گل شد و ارزش او در ترانسفر مارکت ١ میلیون و ٢٠٠ هزار دلار، ارزشگذاری شده است. او با سابقه ۴ قهرمانی و حضور در تیم ملی مراکش به نظر می‌رسد گزینه مناسبی برای پرسپولیس خواهد بود.

 

نظر شما