شناسهٔ خبر: 67634655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

این بازیکن به استقلال نیامده رفتنی شد/ ضرر بزرگ باشگاه از خرید زمستانی

با جدایی میلاد فخرالدینی از تیم استقلال، دلیل جذب این بازیکن سوالی است که در ذهن هواداران این تیم باقی مانده است.

صاحب‌خبر -

کوین یامگا در نزدیک به سه فصل اخیر، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم استقلال بود که آبی پوشان در جریان بازی و مخصوصا پنالتی ها متکی به این بازیکن بودند. او در کمال ناباوری در برخورد با امید حامدی فر، هافبک جوان تیم استقلال دچار مصدومیت شدیدی شد. پس از مصدومیت شدید کوین یامگا در تمرینات تیم استقلال، در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ بیست و سوم، هواداران این تیم انتظار این را داشتند تا کادرفنی بازیکنی را برای جایگزینی یامگا انتخاب کنند که در سطح این بازیکن بازیکن باشد و بتواند جای خالی این بازیکن را پر کند. اسامی زیادی در فضای مجازی منتشر و از بازیکنان زیادی برای جانشینی یامگا نام برده شد.

میلاد فخرالدینی کاپیتان وقت تیم آلومینیوم که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشت نیز جزو بازیکنانی بود که از او به عنوان جانشینی یامگا نام برده می شد. با مطرح شدن نام فخرالدینی اعتراض زیادی برای جذب این بازیکن از سوی هواداران استقلال شکل گرفت. هواداران این تیم اعتقاد داشتند کاپیتان آلومینیوم قبلا در تیم استقلال امتحان پس داده و در حال حاضر هم پا به سن گذاشته و نمی تواند جایگزین خوبی برای کوین یامگا، ستاره استقلال باشد.

اما سرمربی آبی ها اصرار به جذب این بازیکن داشت و معتقد بود میلاد فخرالدینی مشکل جای خالی یامگا را پر خواهد کرد و اینکه این بازیکن شخصا رضایتنامه اش را از تیم آلومینیوم خواهد گرفت.

به گفته میلاد فخرالدینی پنج میلیارد و چهارصد میلیون تومان مبلغ رضایتنامه این بازیکن بود که در رسانه ها گفته شد این بازیکن مبلغ رضایتنامه اش را شخصا پرداخت می کند و درخواستش برای پیوستن به استقلال ۶ میلیارد تومان بود.

پس از شروع نیم فصل دوم و حضور فخرالدینی، اختلاف سطح بازی این بازیکن با کوین یامگا مشهود بود و آنقدر این اختلاف زیاد بود که سرمربی آبی ها در بازی با تیم فولاد  که صالح حردانی حضور نداشت و مجبور به ثابت بازی دادن فخرالدینی شده بود در بین دو نیمه ترجیح داد سامان تورانیان جوان را به جای میلاد فخرالدینی وارد زمین کند.

آمار ضعیف مدافع ۳۳ ساله آبی ها باعث فشار و هجمه هواداران روی این بازیکن و کادرفنی شد. آنها اعتقاد داشتند نه تنها جذب فخرالدینی جای خالی یامگا را پر نکرد بلکه باعث از دست رفتن قهرمانی شد.

در ادامه مشخص شد یکی از شروط پیوستن فخرالدینی به استقلال پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه استقلال است. در حالیکه گفته شده بود این بازیکن شخصا این مبلغ را پرداخت خواهد کرد که با درخواست مبلغ ۶ میلیاردی جهت بستن قرارداد، برای تیم استقلال ۱۱ میلیارد هزینه در بر داشت.

با پایان بازی ها در لیگ بیست و سوم و دوم شدن تیم استقلال، فشار هواداران برای جدایی این بازیکن بیشتر شد تا اینکه میلاد فخرالدینی ۳۴ ساله در لیست خروجی نکونام قرار گرفت.

اما با جدایی میلاد فخرالدینی پس از یک نیم فصل از تیم استقلال سوالی که پیش می آید این است که چرا کادرفنی استقلال با وجود مخالفت هواداران این تیم اصرار به جذب بازیکنی داشت که از نظر آنها امتحان پس داده بود؟ 

اگر کادرفنی استقلال سطح تاثیرگذاری فخرالدینی را به اندازه یامگا می داند چرا پس از یک نیم فصل، این بازیکن را در لیست خروج قرار داد؟ و اگر مطمئن بود فخرالدینی به تیم استقلال کمکی نخواهد کرد چرا این بازیکن را جذب کرد؟

با گذشت زمان هر روز سوالات جدیدی در ذهن هواداران تیم استقلال شکل می گیرد.

نظر شما