شناسهٔ خبر: 67633728 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

طعنه عضو جامعه روحانيت مبارز به طرفداران جليلي: پزشکيان رئيس جمهور شما هم هست/چرا تقصير را به گردن شوراي نگهبان مي‎اندازيد!

صاحب‌خبر -
طعنه عضو جامعه روحانيت مبارز به طرفداران جليلي: پزشکيان رئيس جمهور شما هم هست/چرا تقصير را به گردن شوراي نگهبان مي‎اندازيد!
خبرگزاری آریا - عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: طرفداران جلیلی با سخنان نادرست دل خود را خالی می‌کنند، اما مهم موضع‌گیری خودِ رقیب است؛ آقای پزشکیان رییس‌ جمهور این آقایان هم هست.

محمدتقی رهبر، اظهار داشت: این اخلاق اصلا درست نیست که هرگاه یک نامزد انتخابات پیروز می‌شود، هواداران آن نامزد همه چیز را گل و بلبل بدانند و وقتی نامزد مدنظرشان بازنده می‌شود، تقصیر را به گردن شورای نگهبان می‌اندازند.
، وی گفت: شورای نگهبان جمعی از علمای دلسوز و خیرخواه کشور هستند که در امور کشور نظر دارند و در چارچوب قانون اساسی وظایف‌شان را به خوبی انجام می‌دهند.
وی با نکوهش هواداران نامزد‌های انتخاب که شورای نگهبان را در پیروزی یا شکست نامزد‌های مدنظرشان مقصر می‌دانند، اظهار کرد: این اخلاق اصلا درست نیست که هرگاه یک نامزد انتخابات پیروز می‌شود، هواداران آن نامزد همه چیز را گل و بلبل بدانند و وقتی نامزد مدنظرشان بازنده می‌شود، تقصیر را به گردن شورای نگهبان می‌اندازند. در انتخابات اخیر البته همه دیدند که نامزد شکست خورده هم به دیدار رییس‌جمهور منتخب رفت و هم با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از حضور مردم، حمایتش را از رییس‌جمهور منتخب رسما اعلام کرد.
وی ادامه داد: نباید به اظهارات غیرمنصفانه هواداران نامزد شکست خورده اعتنا کرد، مهم واکنش و سخنان خودِ نامزد شکست خورده است که بحمدالله آقای جلیلی ضمن پذیرش پیروزی ایشان با رفتن به دفتر رییس‌جمهور منتخب از ایشان اعلام حمایت کرد. آقای پزشکیان رییس‌جمهور همه ملت ایران هستند، چون شورای نگهبان در چارچوب قانون اساسی و منویات امام و رهبری صلاحیت ایشان را تایید کرد. بعد از انتخاب به عنوان رییس‌جمهور نیز مقام معظم رهبری ایشان را تایید کردند و توصیه‌هایی به ایشان برای بهبود امور کشور بیان کردند. همه این رفتار‌ها و اتفاقات یعنی نباید به اظهار نظر‌های نادرست و سخنان نامعقول و بعضا از روی بغض برخی هواداران نامزد شکست خورده اهمیت داد و توجه کرد.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: طرفداران با سخنان نادرست دل خود را خالی می‌کنند، اما مهم موضع‌گیری خودِ رقیب است. آقای پزشکیان رییس‌جمهور این آقایان هم هست.
وی استفاده از منتقدان متخصص و دلسوز در ترکیب کابینه دولت چهاردهم را موجب گسترش روح همکاری و برادری و کاستن از کینه‌ها و دشمنی‌ها دانست.

نظر شما