شناسهٔ خبر: 67633567 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

چهره ديدني زلنسکي هنگام شنيدن گاف عجيب بايدن

صاحب‌خبر -
چهره ديدني زلنسکي هنگام شنيدن گاف عجيب بايدن
خبرگزاری آریا - جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب در گاف جدید خود به اشتباه ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را «رییس جمهور پوتین» خطاب کرد و بار دیگر واکنش گسترده فعالان شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

بایدن درحالی که در جمع رهبران ناتو صحبت می کرد، گفت: "اکنون می خواهم میکروفون را به رئیس جمهور اوکراین تحویل دهم که اراده و شجاعت زیادی دارد. خانم ها و آقایان، این شما و این هم رئیس جمهور پوتین. "
یکی از فعالان شبکه های اجتماعی با اشاره به گاف جدید بایدن گفت: بایدن کلی صفات پسندیده درباره رئیس جمهور اوکراین به کار برد و درآخر آن صفات را به پوتین نسبت داد.
خبرگزاری آریا

یکی دیگر از فعالان شبکه های اجتماعی هم در واکنش به این گاف بایدن گفت:چهره زلنسکی هنگام شنیدن ولادیمیر بوتین از زبان بایدن دیدنی بود.
این اشتباه در میان افزایش فشارها بر بایدن برای کناره گیری از رقابت های انتخاباتی به دلیل کاهش سطح هوشیاری او و عدم ثبات گفتاری وی است.
بنا بر این گزارش، نتایج نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست، شبکه خبری ای بی سی نیوز و موسسه افکارسنجی ایپسوس نشان می دهد که اکثر دموکرات ها معتقدند با توجه به نحوه عملکرد رئیس جمهوری آمریکا در مناظره اخیر با دونالد ترامپ، وی باید از رقابت های انتخاباتی کنار بکشد.
واشنگتن پست نوشت که به نظر می رسد پس از مناظره اخیر نگرانی ها در مورد سن و آمادگی بایدن برای ریاست جمهوری افزایش یافته است. نسبت آمریکایی‌هایی که معتقدند بایدن از ترامپ تیرهوش تر است، از 23 درصد در آوریل به 14 درصد کاهش یافته است. نسبت پاسخ دهندگانی که بایدن را از لحاظ جسمی آماده تر از ترامپ می دانند نیز از 20 درصد به 13 درصد کاهش یافته است.

نظر شما