شناسهٔ خبر: 67633377 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وقوع گردوخاک در نیمه شرقی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز

صاحب‌خبر -
وقوع گردوخاک در نیمه شرقی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز
خبرگزاری آریا - کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا چندروز آینده در نیمه شرقی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، باد و گردوخاک پیش بینی شده است که سبب کاهش دید و کیفیت هوا دراین مناطق خواهد شد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در برخی از مناطق شمال‌غرب، برخی نقاط رشته کوه البرز، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات غرب و جنوب کرمان و هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شدت بارش‌های امروز مربوط به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.
گودرزی با اعلام اینکه از شنبه تا سه شنبه جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم می‌شود، افزود: شنبه در ارتفاعات سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و خراسان رضوی انتظار بارش های پراکنده وجود دارد.
به گفته وی، تا چندروز آینده در نیمه شرقی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، باد و گردوخاک پیش بینی شده است که سبب کاهش دید و کیفیت هوا دراین مناطق خواهد شد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز، کاهش نسبی دما و از شنبه تا دوشنبه افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور به ویژه مرکز، جنوب و جنوب شرق داریم.
وی افزود: امروز تهران در افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای پایتخت به 38 درجه سانتگراد بالای صفر می رسد.

نظر شما