شناسهٔ خبر: 67633166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

محمد هاشمی:

آقای پزشکیان برای چینش کابینه دولت خود دست به اقدام متفاوتی زده، پنج کار گروه تشکیل داده؛ از کارگروه‌ها خواسته تا برای هر وزارتخانه سه گزینه مناسب مشخص کنند

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام و فعال سیاسی اصلاح طلب درباره چیدمان کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: آقای پزشکیان برای چینش کابینه دولت خود دست به اقدام متفاوتی زده و پنج کار گروه تشکیل داده است.

صاحب‌خبر -
آقای پزشکیان برای چینش کابینه دولت خود دست به اقدام متفاوتی زده، پنج کار گروه تشکیل داده؛ از کارگروه‌ها خواسته تا برای هر وزارتخانه سه گزینه مناسب مشخص کنند
کد خبر: 666960
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۲ ۰۹:۵۰:۰۰

محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام و فعال سیاسی اصلاح طلب درباره چیدمان کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: آقای پزشکیان برای چینش کابینه دولت خود دست به اقدام متفاوتی زده و پنج کار گروه تشکیل داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: رئیس جمهور منتخب از کارگروه‌ها خواسته تا برای هر وزارتخانه سه گزینه مناسب مشخص کنند تا او بتواند از میان آنها بهترین فرد را برای تصدی وزارتخانه‌ها انتخاب کند.

هاشمی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که اقای پزشکیان روش مناسبی را برای چینش کابینه خود در نظر گرفته است و احتیاجی به توصیه کسی ندارد و با روشی که در پیش گرفته نتیجه خوبی خواهد گرفت.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب با توجه به برخورد جناح رقیب مسئولیت سختی دارد، گفت : آقای پزشکیان مسائل را بررسی کرده و اقتصاد و معیشت مردم را در راس اولویتهای خود قرار داده است.

هاشمی متذکر شد: اقتصاد بخش‌های مختلفی چون تولید، صادرات، فروش نفت و ... دارد که امیدواریم کارگروهای رئیس جمهور منتخب افرادی را برای تصدی این امور در نظر بگیرند که بتوانند باعث تحول تمامی جنبه های اقتصادی کشور شوند.

نظر شما