شناسهٔ خبر: 67632977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرامش باورنکردنی یامال: خواب پیش از بازی با آلمان!

دنی کارواخال می‎‌گوید که لامین یامال پیش از بازی برابر تیم ملی آلمان در اتوبوس خوابیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا با درخشش و ارائه عملکرد خوب از سوی بازیکنانش توانسته است به دیدار فینال رقابت جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ راه پیدا کند و روز یکشنبه باید در این بازی مقابل تیم ملی انگلیس به میدان برود و امیدوار است که بتواند با ادامه این روند جام قهرمانی را از آن خود کند. 

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این تیم در طول این تورنمنت، یامال بوده است. این بازیکن جوان که حالا نامش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا مطرح کرده توانست نمایشی خیره کننده را در ترکیب تیم ملی اسپانیا در طول رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ ارائه کند و توجهات را به سمت خودش بکشد. 

2052297

کارواخال در گفتگویی جالب درباره این بازیکن اظهار داشت: «لامین یامال پیش از بازی حساس برابر تیم ملی آلمان (در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴) در حالی که در اتوبوس در حال رفتن به ورزشگاه بودیم خوابید. 

وقتی من ۱۶ ساله بودم، یک جام قهرمانی به دست آوردم و احساس می‌کردم که پادشاه دنیا هستم و حالا او هم در سن ۱۶ سالگی در رقابت‌های یورو تاثیرگذار ظاهر شده است. به خوبی می‌دانم که او در خط حمل سرنوشت‌ساز است و به همین دلیل انتظار ندارم که به من در خط دفاعی کمک کند. سعی می‌کنم تلاش بیشتری داشته باشم و همیشه آماده دویدن باشم تا مشکلی برای او به وجود نیاید.»

نظر شما