شناسهٔ خبر: 67632171 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شایعه: انتظار می‌رود Red Dead Redemption به‌زودی برای PC منتشر شود

صاحب‌خبر -

راکستار گیمز (Rockstar Games) اخیراً تغییرات مختلفی را در لانچر PC خود اعمال کرده است که به اطلاعیه‌ای برای پورت PC بازی Red Dead Redemption اشاره می‌کند.

Red Dead Redemption یکی از بهترین و بزرگترین بازی‌های راکستار گیمز به شمار می‌رود و با گذشت ۱۴ سال از عرضه آن، بسیاری از طرفداران همچنان منتظر انتشار این اثر اکشن ماجراجویی جهان باز برای PC هستند.

چندی پیش اعلام شد که راکستار روی نسخه PC این بازی کار می‌کند، اما اشاره گردید که هنوز با انتشار فاصله دارد. حال با گذشت چند ماه به نظر می‌رسد که اعلامیه رسمی این نسخه نزدیک است.

طبق ادعای منبعی به نام Ben، عرضه بازی Red Dead Redemption برای PC قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد. راکستار اخیراً لانچر PC را بازسازی کرده است و رابط کاربری جدید، لیستی از عناوین کلاسیک این توسعه‌دهنده را نشان می‌دهد و Red Dead Redemption دقیقاً در این بخش قرار می‌گیرد.

شاید بزرگترین مدرک این باشد که Take-Two Interactive به زودی یک فراخوان سرمایه‌گذار ارائه کرد. می‌توان انتظار داشت که عرضه Red Dead Redemption برای PC در ماه آگوست اعلام شود، زیرا این شرکت از همین رویکرد در سال گذشته برای معرفی نسخه‌های پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ این بازی استفاده کرد.

Red Dead Redemption ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ و سپس در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر شد.

nima Soul تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )

نظر شما