شناسهٔ خبر: 67632109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

کمپ حجازی منتظر بازگشت کاپیتان استقلال!

پس از اعلام فرشید سمیعی و حل شدن مشکل مجوز کاپیتان آبی‌ها، حالا همه در انتظار بازگشت سیدحسین به تمرینات استقلال هستند.

صاحب‌خبر -
روزنو :

ورزش سه: پس از اعلام فرشید سمیعی و حل شدن مشکل مجوز کاپیتان آبی‌ها، حالا همه در انتظار بازگشت سیدحسین به تمرینات استقلال هستند.

کمپ حجازی منتظر بازگشت کاپیتان استقلال!

یکی از بازیکنان استقلال که برای فصل بعد وضعیت نامشخصی داشت، سیدحسین حسینی بود. کاپیتان محبوب آبی‌ها در شرایطی برای فصل بعد نیز با تیم قرارداد دارد که باید با باشگاه به توافق برسد و آن زمان است که بند سال دوم قرارداد او فعال می‌شود.

حسینی که در پایان فصل با برخی مشکلات مواجه گردید و برای حضور در استقلال نیازمند اخذ برخی مجوزها بود، تا چند روز پیش وضعیت نامشخصی داشت و حتی هلدینگ خلیج فارس نیز شخصا برای جذب یک گلر از کشور بوسنی، اقدام کرده بود.

جذب ودران کیوسفسکی با اعتراض شدید هواداران استقلال در فضای مجازی همراه شد و آنها خواستار حفظ حسینی در تیم بودند. کاپیتان آبی‌ها که فصل قبل توانست به همراه پورحمیدی بیشترین کلین‌شیت را در لیگ برتر به ثبت برساند، یکی از ستاره‌های فصل قبل لیگ برتر بود و هیچ توجیهی نیز برای جذب یک گلر خارجی وجود نداشت.

از سوی دیگر، با توجه به کاهش سهمیه بازیکنان خارجی، جذب یک گلر از بوسنی و سوزاندن یکی از سهمیه‌های 4+1 استقلال، عقلانی به نظر نمی‌رسید و به همین دلیل، فرشید سمیعی که نامه جذب ودران کیوسفسکی بدون امضا او به ثبت رسیده بود، تلاش‌هایش را برای انتقال قرضی یا قطعی این گلر اهل بوسنی آغاز کرد.

سرپرست مدیرعامل استقلال شب گذشته در گفتگو با مجله فوتبال شبکه خبر در خصوص اینکه آیا استقلال دو بازیکن اهل بوسنی جذب کرده است یا خیر گفت: بله، همان زمان با این دو بازیکن قرارداد بسته شد. با توجه به آنکه مالک باشگاه گمان می‌کرد بنابر دلایلی ممکن است در خدمت آقایان نکونام و حسینی نباشیم، اقدام به انتخاب یک گلر و یک بازیکن دیگر کرد و بعد از جلساتی که داشتیم، خوشبختانه در خدمت آقای نکونام خواهیم بود، در خصوص آقای حسینی نیز خدا را شکر در خدمت ایشان خواهیم بود.

وی در مورد اینکه آن بازیکن اهل بوسنی با نظر نکونام جذب شده است یا خیر پاسخ داد: خیر، ما در آن مقطع در خدمت آقای نکونام نبودیم و ایشان باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. با آن روش کاری که بنده و مدیران هلدینگ داریم، تمام دوستان تأکید دارند که کل بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند.

سمیعی در خصوص اینکه آیا اگر این قرارداد بازیکنان بوسنیایی فسخ شود، برای استقلال تبعات مالی خواهد داشت یا خیر، پاسخ داد: ممکن است این بازیکنان قرض داده شوند. این موضوع به نظر سرمربی بستگی دارد و به شرایط سایر بازیکنان نیز وابسته است.

نظر شما