شناسهٔ خبر: 67632084 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

علم‌الهدی: راهکار مقابه با بی‌حجابی فراتر از کار فرهنگی است

علم الهدی: کشف حجاب باعث می شود زن «بی‌حجاب» اسیر شهوترانی‌های جوانان شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کشف حجاب باعث می شود زن «بی‌حجاب» اسیر شهوترانی‌های جوانان شود. جوانان مگر چقدر می توانند در برابر این فوران و غلیان شهوات مقاومت کنند؟ اگر بنا شد زنان و دختران با احترام ذاتی خود بازیچه شهوترانی یک مشت عیاش شوند، هم حرمت آن‌ها پایمال می‌شود و هم جامعه رو به زوال و فروپاشی می‌رود؛ اگر بنا شد، کشف حجاب بر جامعه حاکم شود، هر استعمار و استکباری توسط مردم پذیرفته می‌شود.

وی افزود: مگر می‌شود کسی پیدا بشود بگوید نباید با «بی‌حجابی» برخورد کرد؟ خب پس چه‌کار کنیم با این ناهنجاری؟ اگر در یک حکومت بنا شد با ناهنجاری‌ها برخورد نشود، پس باید با این مسائل چه‌کار کنند؟ مگر می‌شود با فساد، معضلات و آسیب‌های اجتماعی برخورد نکرد؟ کشف حجاب هم مثل همین‌ها یک آسیب اجتماعی است.

او گفت: مرز میان اقدام فرهنگی و برخورد در حوزه «بی‌حجابی» باید دقیقاً مشخص باشد، نباید بگذاریم عده‌ای مثل گذشته پیدا بشوند، بیایند بگویند مقابله با «بی‌حجابی» نباید صورت بگیرد تا حرمت زن و دختر محترم این کشور پایمال شود. اینکه خانمی در مقابل افراد نامحرم در خانواده تصمیم بگیرد چه نوع پوششی داشته باشد، تا زمانی که محدود به چهاردیواری خانه‌اش باشد، باید با کار فرهنگی آن را مورد تبیین قرار داد اما اگر همین خانم بخواهد با همین پوشش بیرون از خانه بیاید، اینجاست که باید فراتر از کار فرهنگی، راهکار مقابله با «بی‌حجابی» را در پیش گرفت./ تسنیم

 

برچسب‌ها:

نظر شما