شناسهٔ خبر: 67631720 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه به کمتر از نیم میلیون رسید

صراف‌ها نرخ خرید سکه امامی را ۳۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت فروش اعلام می‌کنند

صاحب‌خبر -

فرارو - تفاوت قیمت خرید و فروش سکه امامی در بازار به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه امامی درحالی آخرین روز هفته از حدود ۴۰ میلیون به فروش رسید که روی تابلو صرافی‌ها نرخ خرید سکه امامی ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود. تفاوت قیمت خرید و فروش سکه نیم‌بهار آزادی و ربع‌بهار آزادی نیز به حدود ۳۰۰ هزار تومان رسیده و این وسط تمام سکه بهار آزادی طرح قدیم اختلاف قیمت بیشتری در خرید و فروش پیدا کرد.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه امامی؛ ۳۰۰ هزار تومان

قیمت سکه امامی پنجشنبه ۲۱ تیر همزمان با آخرین خریدوفروش‌های بازار از سوی صراف‌ها به طور متوسط دقیقا ۴۰ میلیون تومان اعلام می‌شد. با این حال کسی که به قصد فروش سکه امامی راهی صرافی می‌شد، با پیشنهادی نزدیک ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی صراف‌ها قرار می‌گرفت.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه امامی به این ترتیب در آخرین روز معاملاتی هفته به ۳۰۰ هزار تومان رسید. سکه امامی برای اولین بار در تیرماه امسال تا مرز ۴۰ میلیون پایین رفته و نسبت به پنجشنبه هفته قبل دو میلیون و ۶۵۴ هزار تومان ارزان شده است.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه تمام‌بهار آزادی؛ ۵۰۰ هزار تومان

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم، از بقیه سکه‌ها سبقت گرفته است. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی درحالی برای فروش ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام می‌شود که روی تابلو صرافی‌ها نرخ خرید سکه تمام بهار آزادی ۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با این اوصاف دقیقا نیم میلیون تومان است. سکه تمام بهار آزادی هفته قبل حوالی محدوده ۳۹ میلیون حضور داشت و حالا همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار، به کانال ۳۶ میلیون برگشته است.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه نیم‌بهار آزادی؛ ۳۰۰ هزار تومان

قیمت سکه نیم‌بهار آزادی پنجشنبه ۲۱ تیر در بازار و صرافی‌های تهران به طور میانگین ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام می‌شد. فروش سکه نیم‌بهار آزادی از سوی مردم به صراف‌ها با این حال ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عایدی داشت.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه نیم بهار آزادی به این ترتیب چیزی معادل ۳۰۰ هزار تومان برای صراف‌ها عایدی داشته است. سکه نیم بهار آزادی از یک هفته قبل تا الان یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزان شده که معادل کاهش تقریبا شش درصدی است.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه ربع‌بهار آزادی؛ ۳۰۰ هزار تومان

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه ربع‌بهار آزادی دقیقا معادل سکه نیم بهار و امامی است. در روزی که اختلاف قیمت سکه امامی و نیم‌بهار ۳۰۰ هزار تومان به ثبت رسید، سکه ربع بهار آزادی با همین میزان تفاوت قیمت خرید و فروش شد.

قیمت سکه ربع بهار آزادی از سوی صراف‌ها درحالی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شد که خود صراف‌ها سه ربع بهار آزادی را از مردم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریدند.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه گرمی؛ ۲۰۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی پنجشنبه ۲۱ تیر شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسید، اما کسی که با سکه گرمی راهی صرافی‌ها می‌شد، با پیشنهادی نزدیک شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان روبرو می‌شد.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه گرمی با این اوصاف به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه گرمی درحالی ارقام زیر هفت میلیون را تجربه می‌کند که پنجشنبه پیشین تا هفت میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بالا رفته بود.

تفاوت قیمت خرید و فروش سکه

انواع سکه

قیمت خرید

قیمت فروش

تفاوت

سکه امامی

39 میلیون و 700 هزار

40 میلیون

300 هزار تومان

سکه تمام‌بهار آزادی

36 میلیون و 300 هزار

36 میلیون و 800 هزار

500 هزار تومان

سکه نیم‌سکه بهار آزادی

22 میلیون و 200 هزار

22 میلیون و 500 هزار

300 هزار تومان

سکه ربع‌سکه بهار آزادی

14 میلیون و 200 هزار

14 میلیون و 500 هزار

300 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 700 هزار

شش میلیون و 900 هزار

200 هزار تومان

برچسب‌ها:

نظر شما