شناسهٔ خبر: 67631698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

فیل به خاطر یک مشت دلار بازسازی می‌شود فیل به خاطر یک مشت دلار بازسازی می‌شود

فیلم کلاسیک وسترن به خاطر یک مشت دلار به کارگردانی سرجیو لئونه و با نقش‌آفرینی کلینت ایستوود، قرار است توسط شرکت یورو گنگ اینترتینمنت بازسازی شود. این شرکت توسط افراد شناخته شده‌ای در هالیوود از جمله جانی نوناری، تهیه‌کننده فیلم‌های Se7en و The Departed، سیمون هورسمن، تهیه‌کننده فیلم Magazine

صاحب‌خبر -

فیلم کلاسیک وسترن به خاطر یک مشت دلار به کارگردانی سرجیو لئونه و با نقش‌آفرینی کلینت ایستوود، قرار است توسط شرکت یورو گنگ اینترتینمنت بازسازی شود. این شرکت توسط افراد شناخته شده‌ای در هالیوود از جمله جانی نوناری، تهیه‌کننده فیلم‌های Se7en و The Departed، سیمون هورسمن، تهیه‌کننده فیلم Magazine Dreams و انزو سیستی، تهیه‌کننده سریال Ripley تأسیس شده است. همچنین شرکت ایتالیایی جولی فیلم که در تولید فیلم اصلی A Fistful of Dollars مشارکت داشته است، در ساخت این فیلم همکاری خواهد داشت.

فیلم به خاطر یک مشت دلار که یکی از محبوب‌ترین آثار وسترن تاریخ سینما است، داستان یک تفنگدار سرگردان بی‌نام است که در شهری گرفتار شده که توسط دو خانواده رقیب به خاطر طمع، غرور و انتقام به دو بخش تقسیم شده است. این فیلم که در اواسط دهه ۶۰ میلادی اکران شد، به شکل‌گیری ژانر وسترن اسپاگتی و همچنین به پیشرفت کلینت ایستوود و همچنین انیو موریکونه فقید، آهنگساز این اثر کمک شایانی کرد.

فیلم به خاطر یک مشت دلار

فیلم A Fistful of Dollars بیشتر با دو فیلم به خاطر چند دلار بیشتر (For a Few Dollars More) و خوب، بد، زشت (The Good, the Bad, and the Ugly) که بعدتر ساخته شدند و کلینت ایستوود در آن‌ها نقش‌آفرینی کرد، سه‌گانه افسانه‌ای و تکرارنشدنی دلار را شکل داد. این ساخته سرجیو لئونه را می‌توان یک بازسازی غیررسمی و غربی از فیلم Yojimbo به کارگردانی آکیرا کوروساوا دانست که این موضوع منجر به شکایت شرکت توهو شد.

پروژه بازسازی فیلم A Fistful of Dollars هنوز در مراحل اولیه تولید است و جزئیات ساخت آن فعلا محرمانه باقی‌مانده است. به احتمال زیاد این بازسازی به زبان انگلیسی خواهد بود، اما این موضوع توسط تیم سازنده تایید نشده است. هنوز نویسنده، کارگردان، تاریخ شروع فیلم‌برداری و بازیگران فیلم مشخص نشده‌اند. تا به امروز بازسازی قابل توجهی از فیلم اصلی صورت نگرفته است، اما چهار سال پیش خبری از توسعه یک سریال توسط مارک گوردون منتشر شد، آن پروژه اما به مرحله ساخت نرسید.

منبع: zoomg-369803

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

ساخت نسخه فیلم محبوب وسترن کلاسیک «به خاطر یک مشت دلار»

ادامه مطلب

نسخه جدید فیلم محبوب و تاریخی جهان ساخته می‌شود

ادامه مطلب

(عکس) بازیگر معروف آمریکایی که در 93 سالگی همچنان چهره ای جذاب دارد!

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما