شناسهٔ خبر: 67631094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاد مدرسه علمیه خواهران نمین:

تداوم نسل انقلابی با تربیت زنان محجبه امکان‌پذیر است

حوزه/ استاد مدرسه علمیه خواهران شهرستان نمین تحقق تداوم نسل پاک و انقلابی را تنها با تربیت زنان محجبه با ایمان امکان‌پذیر دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، معصومه کریمی در آیین گرامیداشت سالروز عفاف و حجاب که عصر امروز در سالن ورزشی عفاف بسیج شهرستان نمین برگزار شد، با تاکید به اهمیت عفاف و حجاب و تاثیر آن بر تحکیم بنیان خانواده، گفت: به‌طور قطع استحکام کانون گرم خانواده‌ها به میزان رعایت عفت و حجاب زنان بستگی دارد.

وی افزود: ضعف ایمان و اعتقادات باعث وادادگی در مقابل تبلیغات و هجمه‌های دشمنان می‌شود غرب‌زدگی و تبعیت از فرهنگ‌های منحط و غلط بیگانه زمینه‌ساز انحراف و فروپاشی کانون خانواده می‌شود.

استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین بیان داشت: تبیین صحیح فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب پالایش اعتقادات و تقویت باورهای دینی می‌شود و این عملکرد مقدمات پیدایش محیط امن سالم برای زندگی اجتماعی را فراهم می‌کند.

کریمی با اشاره به هویت اصیل انسانی مطابق با موازین اسلامی، حیا و عفت را امری مهم و ضروری برای تکریم حقوق و جایگاه بشری دانست و تصریح کرد: اگر از فریضه امر به معروف و فضایل اخلاقی غافل شویم به‌طور حتم بساط عفت و غیرت از جامعه برچیده خواهد شد.

کارشناس مذهبی اظهار داشت: عفاف و حجاب رابطه دوسویه دارند، سیرتی پاک سازنده ی ظاهری آراسته به هیبت و سیمای مسلمانی است و تنها باطن و قلبی پاک ملاک حیا و عفت نمی‌باشد، بی‌شک تحقق تداوم نسل پاک و انقلابی تنها با تربیت زنان محجبه با ایمان امکان‌پذیر خواهد بود.

تداوم نسل انقلابی با تربیت زنان محجبه امکان‌پذیر است

نظر شما