شناسهٔ خبر: 67630421 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حملات جدید حزب‌الله لبنان علیه مواضع اسرائیل

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مواضع نظامی اسرائیل را در چند شهرک‌ و پایگاه هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور چهار بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطنی اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار و مقاومت دلاور و شریف فلسطین در نوار غزه و پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه روستاها و غیرنظامیان در جنوب لبنان به ویژه دو شهرک الجبین و رامیا، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز پنج‌شنبه دو ساختمان مورد استفاده نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیستی «شتولا» با موشک های هدایت شونده و به صورت مستقیم هدف قرار دادند که منجر به وقوع آتش سوزی در آن و کشته یا زخمی شدن نظامیان صهیونیست شد.

حزب الله همچنین اعلام کرد که ساعت ۱۶:۵۶ بعدازظهر امروز محل تجمع نظامیان دشمن را در اطراف پادگان «زرعیت» با موشک سنگین «برکان» هدف قرار داد.

رزمندگان حزب الله در پاسخ به حمله رزیم صهیونیستی به دو شهرک «یارین» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان، دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست را در شهرک «مسکاف عام» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در چهارمین و پنجمین عملیات ساعت ۱۹:۴۵ دو پایگاه «الرمثا» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا و «زبدین» در مزارع اشغالی «شبعا» را با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

نظر شما