شناسهٔ خبر: 67630268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

حال والیبال کشور خوب نیست

ایسنا

رئیس فدراسیون والیبال گفت: والیبال کشور امروزه حال خوبی ندارد و باید تلاش کنیم این ورزش در ایران به جایگاه اصلی خود برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  بولتن نیوز به نقل از ایسنا، میلاد تقوی امروز پنجشنبه (۲۱ تیر) در مجمع سالیانه والیبال که به میزبانی شهرستان بانه برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این رویداد بزرگ توسط هیات والیبال کردستان، اظهار کرد: والیبال مختص به یک افراد و استان خاصی نیست و تمام کشور در رونق و توسعه آن دخیل هستند.

وی عنوان کرد: برگزاری این رویداد در شهرستان بانه باعث می‌شود تمامی یک استان درگیر والیبال باشند و این مهم، انگیزه و تشویق مسئولین استان را برای توجه به این رشته را بیشتر می‌کند.

تقوی در ادامه با بیان این‌که از تمرکزگرایی فعالیت‌های فدراسیون در پایتخت جلوگیری کرده‌ایم، گفت: والیبال برای تمام کشور است و باید به استان‌ها احترام گذاشت و از تمام رویدادهایی که برنامه‌ریزی می‌کنند باید حمایت و همراهی کنیم.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: والیبال کشور امروزه حال خوبی ندارد و باید تلاش بکنیم که به جایگاه اصلی خود برسد و در این راستا تمام جامعه والیبال کشور دخیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که فدراسیون والیبال بر اساس همدلی انجام فعالیت می‌کند، افزود: بعضی از همکاران گلایه می‌کنند که چرا تاکنون تغییراتی در فدراسیون انجام نشده است؟، که در این خصوص باید گفت: هنوز ساختار فدراسیون اصلاح نشده است و تا این مهم صورت نگیرد تغییر نتیجه‌بخش نیست.

تقوی در پایان با بیان این‌که تیم کارشناسی خوبی در بدنه فدراسیون قرار گرفته است، یادآور شد: با بررسی‌های کارشناسی‌شده در این مدت توانسته‌ایم صرفه‌جویی‌های خوبی در بحث هزینه تهیه بلیط و تهیه لباس انجام دهیم.

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما