شناسهٔ خبر: 67630182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی انگلیس: شکست هلند دردناک بود!

سارینا ویگمن، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان انگلیس، اعتراف کرد که گل اولی واتکینز به هلند برای او ناراحت‌کننده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سارینا ویگمن، سرمربی هلندی شیرها، پس از برتری انگلیس مقابل هلند برای صعود به فینال یورو 2024، ناراحتی خود را بروز داد، اما از شاگردان گرت ساوت‌گیت درخواست کرد که جام را خانه ببرند.

ویگمن همراه تیم زنان انگلیس قهرمان یورو 2022 شد و سال گذشته هم به فینال جام جهانی رسید که مقابل اسپانیا شکست خورد.  این مربی هلندی در بازی شب گذشته انگلیس و هلند در نیمه نهایی یورو طرفدار هر دو تیم بود.

ویگمن در پاسخ به این سوال که وقتی گل لحظه آخری اولی واتکینز وارد دروازه هلند شد که احساسی داشت، به شوخی گفت: "می‌خواهید یک پاسخ سیاسی بشنوید؟ واقعاً صادقانه بگویم، البته که برای گرت و تیمش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، اما کمی درد داشت، قلب نارنجی من درد گرفت! همه ما می‌دانیم که فوتبال در سراسر جهان بزرگترین ورزش است. در انگلیس از زمانی که کارم را شروع کردم، وضعیت در سطح متفاوتی است.

این اشتیاق در جامعه بسیار عمیق است و مردم بسیار از فوتبال حمایت می‌کنند که البته باورنکردنی است. فکر می‌کنم کل کشور باید به کاری که در این لحظه ملی پوشان انگلیسی انجام می‌دهند بسیار افتخار کند. این کار آسانی نیست، این چیزی است که ما نیز آن را تجربه کرده‌ایم."

2052708

او درباره حضور انگلیس در فینال یورو گفت: "آن‌ها دقیقاً می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند. این دومین فینال یوروی آن‌هاست که به نظرم باورنکردنی است. دقیقاً می‌دانند که چه کاری می‌خواهند انجام دهند. برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و مثل انگلیسی‌ها می‌گویم "بیایید آن را به خانه بیاوریم!"

2052730

نظر شما