شناسهٔ خبر: 67629591 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیشنهاد عجیب زلاتان به میلانی‌ها:

پیشنهاد عجیب زلاتان به میلانی‌ها: باید مخفی شویم

زلاتان ابراهیموویچ، مشاور باشگاه میلان، دستور داده است تا زمین‌های تمرینی این تیم در میلانلو پوشانده شوند تا از دید ناظران احتمالی پنهان بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هدف از پوشاندن زمین‌های تمرینی با چادرهای قرمز و مشکی جلوگیری از جاسوسی احتمالی از تمرینات تیم اصلی میلان تحت نظر پائولو فونتسه (سرمربی) و دانیله بونرا (مربی) است.

از این فصل، تیم اصلی میلان در میلانلو با تیم “میلان فوتورو” که در سری C بازی می‌کند و توسط بونرا، مدافع سابق میلان، هدایت می‌شود، تمرین خواهد کرد.

گزارش شده است که این ایده از سوی ابراهیموویچ، که ارتباط نزدیکی با تیم اصلی دارد، مطرح شده است. مهاجم سابق سوئدی همچنین در مراسم معارفه فونتسه و بونرا شرکت داشت و طبق گزارش‌ها نقش مهمی در تلاش برای متقاعد کردن آلوارو موراتا برای پیوستن به روسونری در این تابستان ایفا می‌کند.

2052949

پیش فصل میلان پس از کنفرانس مطبوعاتی معارفه فونتسه در روز دوشنبه آغاز شد.  فصل جدید سری آ برای روسونری از تاریخ 17 آگوست با بازی مقابل تورینو در سن سیرو آغاز خواهد شد. با این حال، فارغ از ماهیت این تصمیم، به نظر می‌رسد که دوران فونتسه در میلان از همان ابتدا با جنجال و حاشیه همراه بوده است. فونتسه که سابقه مربیگری در رم و شاختار را در کارنامه دارد، چالش بزرگی برای تکرار موفقیت‌های دوران طلایی میلان در پیش رو دارد. او باید بتواند با اتکا به ایده‌ها و تاکتیک‌های خود، میلان را به جمع مدعیان قهرمانی در سری آ و رقابت‌های اروپایی بازگرداند.

نظر شما