شناسهٔ خبر: 67629262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

رئیس فدراسیون والیبال ایران:حال والیبال کشور خوب نیست

رئیس فدراسیون والیبال گفت: والیبال کشور امروزه حال خوبی ندارد و باید تلاش کنیم این ورزش در ایران به جایگاه اصلی خود برسد.

صاحب‌خبر -

رئیس فدراسیون والیبال گفت: والیبال کشور امروزه حال خوبی ندارد و باید تلاش کنیم این ورزش در ایران به جایگاه اصلی خود برسد.

میلاد تقوی امروز پنجشنبه (۲۱ تیر) در مجمع سالیانه والیبال که به میزبانی شهرستان بانه برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این رویداد بزرگ توسط هیات والیبال کردستان، اظهار کرد: والیبال مختص به یک افراد و استان خاصی نیست و تمام کشور در رونق و توسعه آن دخیل هستند.

وی عنوان کرد: برگزاری این رویداد در شهرستان بانه باعث می‌شود تمامی یک استان درگیر والیبال باشند و این مهم، انگیزه و تشویق مسئولین استان را برای توجه به این رشته را بیشتر می‌کند.

تقوی در ادامه با بیان این‌که از تمرکزگرایی فعالیت‌های فدراسیون در پایتخت جلوگیری کرده‌ایم، گفت: والیبال برای تمام کشور است و باید به استان‌ها احترام گذاشت و از تمام رویدادهایی که برنامه‌ریزی می‌کنند باید حمایت و همراهی کنیم.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: والیبال کشور امروزه حال خوبی ندارد و باید تلاش بکنیم که به جایگاه اصلی خود برسد و در این راستا تمام جامعه والیبال کشور دخیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که فدراسیون والیبال بر اساس همدلی انجام فعالیت می‌کند، افزود: بعضی از همکاران گلایه می‌کنند که چرا تاکنون تغییراتی در فدراسیون انجام نشده است؟، که در این خصوص باید گفت: هنوز ساختار فدراسیون اصلاح نشده است و تا این مهم صورت نگیرد تغییر نتیجه‌بخش نیست.

تقوی در پایان با بیان این‌که تیم کارشناسی خوبی در بدنه فدراسیون قرار گرفته است، یادآور شد: با بررسی‌های کارشناسی‌شده در این مدت توانسته‌ایم صرفه‌جویی‌های خوبی در بحث هزینه تهیه بلیط و تهیه لباس انجام دهیم./ایسنا

نظر شما