شناسهٔ خبر: 67628627 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

«پیر پسر» در جشنواره فیلم گالوی ایرلند

فیلم سینمایی «پیر پسر» ساخته‌ اکتای براهنی در سومین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه اصلی سی و ششمین دوره فستیوال بین المللی فیلم‌ گالوِی ایرلند با دیگر آثار سینمایی به رقابت می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

یلم سینمایی «پیر پسر» در ادامه‌ حضور بین‌المللی خود به جشنواره بین‌المللی فیلم گالوی ایرلند رسید. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «پیر پسر» ساخته‌ اکتای براهنی به تهیه کنندگی بابک حمیدیان و حنیف سـروری، در سومین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه اصلی سی و ششمین دوره فستیوال بین المللی فیلم‌ گالوِی ایرلند با دیگر آثار سینمایی به رقابت می‌پردازد.

این جشنواره که در لیست فستیوال‌های سینمایی مورد تایید اسکار نیز قرار دارد، از ۱۹ تا ۲۴ تیر ماه برابر با ۹ تا ۱۴ جولای در شهر گالوِی کشور ایرلند برگزار می‌شود.

دومین ساخته‌ سینمایی اکتای براهنی با بازی حامد بهداد، لیلا حاتمی، محمد ولی زادگان و با هنرمندی حسن پورشیرازی تاکنون برنده جایزه پرده بزرگ بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره فستیوال فیلم روتردام شده و در فستیوال فیلم ترانسیلوانیا رومانی نیز به عنوان بهترین پرفورمنس و اجرای بازیگران مورد تحسین قرار گرفته است.

همچنین، حسن پورشیرازی برای بازی در این فیلم سینمایی جایزه‌ بهترین بازیگر مرد بیست و سومین دوره‌ فستیوال فیلم ترانسیلوانیا رومانی را از آن خود کرده است.

پخش بین الملل این فیلم به عهده کمپانی پخش هفت چشمه با مدیریت میلاد خسروی است.

برچسب‌ها:

نظر شما