شناسهٔ خبر: 67628446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازی Black Slate معرفی شد؛ تلفیقی از Metal Gear Solid و Portal بازی Black Slate معرفی شد؛ تلفیقی از Metal Gear Solid و Portal

استودیوی ترکیه‌ای موشن بلور ساعاتی پیش از جدیدترین بازی خود با نام Black Slate رونمایی کرد. تیم سازنده از این بازی به‌عنوان یک اثر اکشن‌ماجراجوییِ مبتنی بر مخفی‌کاری یاد می‌کند و وعده می‌دهد که یک بازی تماماً نسل نهمی خواهد بود. براساس تریلر رونمایی که در انتهای این مطلب قابل مشاهده است، بازی

صاحب‌خبر -

استودیوی ترکیه‌ای موشن بلور ساعاتی پیش از جدیدترین بازی خود با نام Black Slate رونمایی کرد. تیم سازنده از این بازی به‌عنوان یک اثر اکشن‌ماجراجوییِ مبتنی بر مخفی‌کاری یاد می‌کند و وعده می‌دهد که یک بازی تماماً نسل نهمی خواهد بود. براساس تریلر رونمایی که در انتهای این مطلب قابل مشاهده است، بازی Black Slate مکانیک‌های مخفی‌کاری Metal Gear Solid 5 را با مکانیک‌های بازی Portal ترکیب می‌کند.

در بازی Black Slate نقش یک نظامی بازنشسته را بر عهده می‌گیرید و وظیفه دارید یک داشنمند برجسته را از دست دشمنان نجات دهید و حقایق یک رویداد فاجعه‌بار را کشف کنید. خود این مأموریت که توسط گروه Architects به شما محول شده است نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ممکن است ماجرا بیش از آنچه که به نظر می‌رسد، بزرگ باشد.

در صحبت با IGN، زمانی‌که از توسعه‌دهندگان در مورد شباهت‌های Black Slate به Metal Gear Solid سؤال شد، آن‌ها پاسخ دادند: «ما سری Metal Gear Solid را دوست داریم. طی دو و نیم سال گذشته که روی طراحی مراحل و سیستم‌های گیم‌پلی بازی کار می‌کردیم، همواره در تلاش بودیم تا بازی‌های موفقی مانند The Last of Us ،Metal Gear Solid و Uncharted را الگوی خود قرار دهیم.

با الهام از این تأثیرات، تیم کوچک ما متعهد به ارائه بالاترین کیفیت توسعه و مکانیک‌های گیم‌پلی استثنایی است. ما در تلاش هستیم تا مکانیک‌های جذاب گیم‌پلی را همراه‌با روایتی غنی خلق کنیم و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را به شما ارائه دهیم. هدف ما این است که از محدودیت‌های خودمان عبور کرده و بهترین تجربه ممکن را برای گیمرها فراهم کنیم.»

بازی Black Slate با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و برای رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این بازی وجود ندارد؛ بنابراین برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-369790

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

Metal Gear Solid چه تأثیری روی اولین بازی Splinter Cell گذاشت؟

ادامه مطلب

منتظر دومین کالکشن Metal Gear Solid باشید

ادامه مطلب

ریمیک بازی Metal Gear Solid احتمالا برای پلی استیشن 5 در دست ساخت است

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما