شناسهٔ خبر: 67627458 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

شهسواری: پرچمداری کاروان ایران در المپیک باعث غرور و افتخار است

خبرگزاری ایسنا

پرچمدار ایران در افتتاحیه المپیک پاریس گفت: از اینکه پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس هستم احساس غرور و افتخار می‌کنم.

صاحب‌خبر -

ندا شهسواری در حاشیه نشست صمیمانی ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک پاریس با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران بیان کرد: وزیر دو روز پیش به اردوی ما آمد و باعث دلگرمی بود. باعث انگیزه ما می‌شود. ورزشکاران قبل از المپیک استرس خاصی دارند و این بازدیدها باعث دلگرمی می‌شود امیدوارم که در المپیک بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. 

شهسواری در پاسخ به این پرسش که حمایت‌های مالی پیش از المپیک چطور بوده است؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم در این دوره حامیان مالی بیشتری داشتیم و از آنها تشکر می‌کنم که باعث شدند ما با ذهنی آرام‌تر و انگیزه بیشتر به المپیک برویم. بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. 

او در مورد پرچمداری خود در افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس گفت: فکر می‌کنم به این دلیل که برای سومین مرتبه به المپیک می‌روم انتخاب شدم و واقعا حس غرور و افتخار برای من دارد.

شهسواری در مورد هزینه بالای تعویض رویه راکت گفت: ما هر دو هفته یک بار باید رویه راکت را تعویض کنیم که حدوداً ماهیانه ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان هزینه بر است. البته آقای وزیر دستور دادن در این مورد حمایت شویم امیدوارم از این پس این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد چون تنها المپیک را پیش رو نداریم بلکه مسابقات دیگری هم وجود دارد. 

دختر المپیکی تنیس روی میز ایران در مورد اینکه رخی خانواده‌ها با اعزام او به انتخابی المپیک مخالف بودند گفت: طبیعی است. فرزندان آنها رده‌های ۲۰ نا ۲۴ سال هستند و دوست داشتند در المپیک باشند اما در پینگ‌پنگ تجربه تاثیر دارد. فکر می‌کردند من نمی‌توانم تجربه سهمیه را بگیرم اما تجربه به کمک من آمد و توانستم سهمیه را به دست آورم. 

مادر ندا شهسواری نیز بیان کرد: احساس خیلی خوبی دارم و خدا را شکر می‌کنم که ندا خانم باعث افتخار من شد. او سه بار سهمیه المپیک گرفته است. زبان قاصر است از حسی که دارم. امیدوارم فرزندان همه مادران هم افتخارآفرین باشند تا حس من را درک کنند. 

برچسب‌ها:

نظر شما