شناسهٔ خبر: 67627055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

خاطرات هاشمی ۲۰ تیر سال ۸۰ | نیروی انتظامی قاتل را پیدا کرد

صاحب‌خبر -

انصاف نیوز: خاطرات روزنوشت آیت‌الله اکبر هاشمی در اردیبهشت سال ۱۳۸۰ را در ادامه می‌خوانید:

چهارشنبه 20 تیر 1380 | 19 ربیع‌الثانی 1422 11 جولای 2001

«برای افتتاح همایش «نیروهای تخریب در دفاع مقدس»، [نخستین گردهمایی رزمندگان تخریب‌چی]، به ستاد مشترک سپاه، در محل ورزشگاه نوبنیاد رفتم. چند هزار نفر جمع بودند. آقای رحیم صفوی، [فرمانده سپاه پاسداران]، گزارشی داد و خیرمقدم گفت. سپس فیلمی مستند از صحنه‌های عمل تخریب در جنگ را نشان دادند و دکلمه [زینب معصومی] دختر شهیدی را شنیدیم. من هم سخنرانی‌ کردم؛ درباره افتخارات جنگ و نقش مهم تخریب، در گشودن معبرها، برای پیشروی نیروها و سپس تلاش‌شان برای پاکسازی مناطق آلوده که مجموعاً 5/7 میلیون قبضه مین و گلوله و بمب کشف و خنثی شده و در طول جنگ، 800 معبر به طول 240 کیلومتر، بازکرده‌اند.

عصر، مولوی عبدالحمید [اسماعیل‌زهی]، از علمای زاهدان، همراه جمعی از علما و [آقای باقر کُرد]، نماینده زاهدان آمدند. برای به‌کارگیری بیشتر اهل‌ سنت، در پُست‌های مهم دولتی و نیز انتخاب نماینده ولی‌فقیه برای اهل‌ سنت، از خود علمای اهل‌سنت، استمداد کردند و گفتند، بعد از دولت سازندگی، طرح مهمی در سیستان و بلوچستان، شروع نشده و بعضی از همان طرح‌ها هم با تأخیر مواجه شده است. گفتند، به خاطر فتاوای علمای سُنی ایران و پاکستان و افغانستان، در تحریم تریاک، طالبان کشت تریاک را ممنوع کرده‌اند.

در [شهر] برادفورد انگلیس، درگیری نژادپرستان سفیدپوست بومی با مهاجران آسیایی ادامه دارد. بشار اسد، [رئیس‌جمهور سوریه]، در آلمان، مواجه با امواج تظاهرات مخالفان شده؛ به بهانه سرکوب آزادی‌خواهان در سوریه، ولی پشت‌پرده مخالفت‌ها، صهیونیست‌ها قرار دارند.

نیروی انتظامی می‌گوید، قاتل زن‌های فاسد مشهدی را پیدا کرده است؛ گویا تاکنون 17 نفر را کشته است.»

انتهای پیام

نظر شما